Inlägg från: Marvelina |Visa alla inlägg
  • Marvelina

Vad jag vet är de runda en äldre modell bara. Har tydligen utgått ur sortimentet i Holland. Det blir mer tyg "över" när man viker, så det kanske blir knöligare, men det är bara en teori.

• Marvelina

Här i Stockholm finns de hos Babyproffsen. I alla fall på Söder.

• Marvelina

Linny: åh vad fina!!!! Måste ha hus NU så jag kan fixa ett gosigt barnrum! "Expecting fish" och "Penguin talk" vill jag ha till mig själv till och med!!!

• Marvelina

Apropå blimparna så har vi ju inrett en garderob som skötrum, och där har jag hängt upp en massa blimpar i den gamla klädstången. Maken har i och för sig köpt en Bamsemobil (han är Bamsegalen) som "ska" sitta där, men just nu får den inte plats (oj då! vad synd!) eftersom blimparna är där... Vi har inget barnrum i vår lilla lägenhet, så nu har garderoben fått stå ut med en del dekoration... Men det är rätt gulligt där nu faktiskt.

FATTAS BARA EN UNGE!!! KOM UT NÅN GÅNG!!!

• Marvelina

Detta är ju en skötväska, men vi har ju diskuterat SkipHop förut, och nu vill jag ha råd! Tänkte köpa Bugaboos egen skötväska, eller en SkipHop, men nu hittade jag denna. Gillar den i andra färger, trologen blå i så fall, men verkar den ok? Det är lång leveranstid på SkipHopen (Expo Camo Blue)...

stores.kiwi-kid.com/Detail.bok

• Marvelina

Mab79: ja precis de sakerna oroar mig.

Kommer inte expon väldigt nära marken på en bugaboo?

• Marvelina

Köpte vårt Lexington bäddset på NKs rea. Supermjukt och skönt! Synd att det inte finns i samma kvalitet för vuxna!

Svar på tråden coola barnprylar