coola barnprylar
hittade denna sida... www.suki.se/
hittade denna sida... www.suki.se/
Marvelina: Man ser ju inte hur den ser ut invändigt så det är ju lite att köpa grisen i säcken eller? Dessutom tyckte jag att den var dyr... en annan sak jag reflekterade över var materialet, väldigt plastigt, kanske inte så skönt att böra på axeln en varm dag. Och blir den stel i kyla? Lite synpunkter bara...
Asra: ÅÅÅ vill ha Nest chair!
Jag har köpt POP sängkläder, vita med svarta ränder, 95kr på rean!
Babyland har fått in produkter av Karin Mannerstål, fast det är det tyget som funnits ganska så länge med piraterna, poliserna mm på. Men jag tycker att de e så söta! Det finns kuddar, rullgardiner, tröjor mm. Jag vill ha en poliskudde!
JonnaT skrev:"Mab 79: jag tittade på dom i söndags, tyckte inte du att tyget kändes hårt och vassT??
Jag köpte inget pga det, fast dom var fina..."
Hårt och vasst??? Nej det är superkvalitet från Borås cotton, har tvättat mina POP påslakan och de är supersköna.
Snart tre: tipsade om den sidan tidigare i tråden
Där fanns det fina byxor som jag tyckte om!
Var på POP outlet i barkaby i veckan, men blev lite besviken då vissa saker var billigare på rean inne i stan... men shoppade en beige höstjacka för 95 istället för 295. Har dock sparat kvittot då chansen finns att någon köpt den i present. Det tycker jag är lite jobbigt när det e rea och man inte vet om någon annan köpt det man vill ha...
/Malin bf+2
Vad sägs om en länksamling så att man slipper bläddra så mycket? Bara att lägga in länkar och ta med den...
www.vincentshoestore.com
www.trollskor.com
stores.kiwi-kid.com/Search.bok
store.lovelauragifts.com/diaperbags.html
www.suki.se
www.litenbutik.se
www.onetex.se/onetexfr3.htm
www.babyjams.se/1.html
www.elodiedetails.se/produkter.html
www.frankform.se
Ja ni kan ju fylla på...