Inlägg från: mikalala |Visa alla inlägg
  • mikalala

coola barnprylar

Hej!
    har kikat in tråden, och nu när det börjar bli bestämt att vi ska åka till sthlm igen funderar jag på vilka nya intressanta butiker som man borde kika in i om man vill hitta lite coola prylar...

haven och uni har jag registrerat men finns det mer som borde kollas?

har ju bott ett par år i stan så bara jag får nån gatuhänvisning borde det fixa sig!

tack på för hand

• mikalala

Hej

tackar för alla tips!

förresten vet någon om kiss och bajs figurerna finns och köpa någon annanstans än birkababy vet inte om jag kommer att hinna åka ut till vaxholm... internet skulle funka också...

om någon är på väg hit till umeåa så är mitt självklara tips sagolikating som är vår bästa butik!

• mikalala

förresten lite tidigt för oss men har ni kollat in de tuffa pekböckerna som finns på designtorget det heter gå jobbet, vara ledig och sedan finns det en som handlar om vädret de är helt underbara så snygga illustrationer!!!!

• mikalala

hej någon som vet vad hemsidan där de säljer tryck att stryka fast på kläder själv heter vet att det är en svensk sida och tror att den tgits upp i den här tråden men hittar den inte bland länkarna... kan dock ha blivit blind så här på kvällskvisten...

Svar på tråden coola barnprylar