coola barnprylar
Har inte hittat denna braiga tråd förut och den är lite lång att läsa så det ltar ett tag och tills dess kan hända att här kommer saker som ni redan avhandlat.
Jag misströstade först när jag skulle köpa barnkläder för gud så trist och gulligt allt var men så kollade jag Åhléns och de har massor roligt för inga pengar alls. Har köpt söt hood, jeanshängslebyxor och roliga t-shirts och bodys med ödlor på. Vi vet inte om det är en kille eller tjej men vi tänker inte lägga några värderingar i om det är bra eller dåligt med rosa, gult eller klassa motiv som könsrelaterade.
Sen hittade vi Haven på Upplandsgatan 45, Sthlm, och de har också massor av roligt! De har märken som man kan köpa på nätet om än inte via dem. Har lagt in länkar i mitt krypin.
Skulle också vilja ha ett barnrum att inreda! Hittar ingenstans att flytta till bara... Vi har vilda planer på att måla en borg på ena väggen eller ett innebandymål och sätta kardborreband så man kan skjuta bollar som fastnar osv. Känns som att vi ligger några år före bebisens behov : )