Inlägg från: HaltaLotta |Visa alla inlägg
  • HaltaLotta

coola barnprylar

vart har ni köpt lodger, ni som har dessa??? här ni nöjd?? funderar på att köpa, även om det inte är rikrigt rätt årstid...ännu... :-=)

• HaltaLotta

Jo Lodgre är verkligen superfina! *VILL HA* MEn känns kanske litre väl dyra för min plånbok Finns så mycket annat som jag HELLRE vill ha.....

Har inte läst hela tråden, men tipsar om www.spacebabies.se - dom har en del coola grejjer också!!! Bumbon tex, den är ju häftig tycker jag" Tyvärr så va Lova för stor när vi 'kom på' att vi ville ha en sån.... Hon kunde bara ha den ett litet litet tag.....tyvärr.....

• HaltaLotta

Såg en länk innan till UGLY DOLL men nu hittar jag den inte....*suck*...heeel pliizz...

• HaltaLotta

Aaa!!! Ibland undrar man om hjärnan strejkar helt från att tänka lite själv?? Tack för länken!

• HaltaLotta

Nu har Lova fått en Thildekudde! Den är ju bara för söt alltså!!!! Lovisen gillar den skarpt!

• HaltaLotta

SÄljer dom PoP kläder på alla Åhlens? Tror inte jag sett såna här på vårt iaf.....

• HaltaLotta

Jag såg vanliga, randiga nappar på Ica Maxi....från vanliga MAM eller vad dom nu heter.....

• HaltaLotta

snart tre---> Ahaa...? Okej, har inte läst så noga eftersom min dotter inte använder napp, inte fram tills i går typ.... Jaa...då blir det en dyr napp i såna fall, om man måste köpa nåt mera

• HaltaLotta

*hihi* Har köpt Kiss & Bajs sockar till lilla Lova nu.... dom är såååå söta, fast svärmor såg liiite skeptisk ut *fniss*

Svar på tråden coola barnprylar