• Kicka

coola barnprylar

Kanske lite OT men eftrsom vi snackar design: Vad har folk härinne för skötbord att rekommendera? Jag vill ha ett snyggt utan en massa lullull. Behöver inte vara dyrt, men Sniglar är lite tråkigt. Gillar BabyDan Classic och funderar på att köpa det men vill gärna ha lite alternativ.

• Kicka

Så bra att det inte är OT!
    Stokkes är jättefina. Håller med om att de är lite dyra. Här är bild på BabyDans variant: www.barnbutiken.net/shop/shopdisplayproducts.asp&cat=Sk%F6tbord
    iofs inte heller gratis.

Håller med dig snarttre om att sniglar trots allt är snyggare än de allra flesta andra på marknaden. Det där med att sätta tyg på är ju ingen dum idé. Vet du om det finns bilder på det någonstans? Vi får kanske utlysa snyggaste sniglartävling?

• Kicka

Me and I har snygga grejor till bebis/barn/mamma. De säljer än så länge bara via homeparties, men det går ju att ordna. En kompis till mig har lovat att fixa ett här nere i skåne, hon känner visst en av de som står bakon märket. Hoppas!

kolla www.meandi.se

• Kicka

Hejsan!
    Jag är intresserad av att köpa en SkipHop Duo skötväska. Någon som köpt via nätet till bra pris?
    Alla tips av intresse!

Svar på tråden coola barnprylar