Inlägg från: Maneater |Visa alla inlägg
  • Maneater

coola barnprylar

älskar kamoflage-skötväskorna. men man kan ju inte se dom på varken boni's eller barnbutikens hemsida? vad kostar en sån egentligen?

• Maneater

nej menade den som det står "boy" eller "girl" på..

• Maneater

ja precis, men den finns ju inte på de sidorna som dom angivit där?

• Maneater

ok, får göra så. fast jag har för mig jag sett den i nån tidning nyligen å att den var liiiite för dyr för moi. men man kan ju alltid kolla :P

• Maneater

nån som vet nån affär man kan köpa tuffa gummistövlar..måste köpa NU, med det här vädret..å finns bara tråååkiga på alla affärer *suck*

• Maneater

ja det är till plutten det ska va gummistövlar. vill inte ha några vanliga enkla enfärgade. ska va med nån rolig bild eller mönster :D ska kika lite på det ni sagt. tack för svaren, kom gärna med fler förslag :)

• Maneater

snart tre: tack! ska kika om jag hittar några..har dock fastnat lite för ett par på dinsko faktist så tror ajg ska ringa å se vilka som har dom..om jag inte hitta rnågra tuffare

• Maneater

snart tre: fina grejer du har köpt :)

• Maneater

monsternapparna är tuffa men jag beställde en sån där typ monster/vampyrnapp och nappen e som så hård. sonen har aldrig velat ha den i munnen mer än en sekund...fast roliga e dom ju..

• Maneater

har det tagit slut på roliga sidor?? försöker leta själv för å tillägga men kanske inte finns nå mer roligt!?

• Maneater

ja det måste vara så..tycker jag försöker söka jämt för å hitta den ultimata sidan men det tar ju slut efter ett tag..

• Maneater

uno: framförallt hm är jättestora i storlekarna tycker jag..

• Maneater

ja, sen e det väl iof inte så farligt om det blir för stort. för växer gör dom ju. men för litet blir ju knepigt så man får ju hålla lite koll på storlekar å affärer.

• Maneater

Anne Yone: svåra att hitta? vad menar du för vinteroverall egentligen? typ bävernylon lr? för vanliga vinteroveraller finns det väl från rätt små storlekar?

• Maneater

kom precis på att det finns en amerikans sida med skittuffa tröjor till bebisar..kostar ju lite mer å beställa då men e man flera med småttingar elelr som e gravida kan man ju gå ihop å dela på frakten!

www.tshirthell.com/babyhell.shtml

• Maneater

kan ju tillägga att vissa e lite väl sjuka på den sidan men vissa e bara roliga :P

• Maneater

var det bara JAG som tyckte grejerna på sidan jag länkade är roliga??*hm*

Svar på tråden coola barnprylar