• Girly

coola barnprylar

www.alfonsjuniorhouse.com

Baby/barnkläder å inredning från bl.a
    GANT, D&G, Ralph Lauren, Lexington, Nolita....

Jag drunknar i den sidan iaf :)
    Ännu inte så många produkter men värd att kolla in på!

Annars....
    www.nallen.se
    Ingen internetshop men en butik värd att kika in på, finns i Göteborg!

• Girly

Mimsen, det där bordet var riktigt snyggt! Bra pris också! :)
    Även sängen från samma sida (www.simpleworld.se) från Stokke (den ovala) tycker jag é riktigt snygg!

Var dock på Ikea i går å väntar man en flicka så har dom jättesöta möbler, spjälsäng å skötbord/hylla i en vit serie med svarvade detaljer som på bad och framstycket av spjälsängen. Sängen kostade dessutom bara runt 800!
    Kika in på det! www.ikea.se. Serien heter HENSVIK

Ja ja, jag har några månader kvar så jag får väl vänta antar jag!
    Men det är välldans kul att kika runt.
    När började ni köpa kläder, möbler å liknande?
    Många säger ju att man ska vänta tills barnet är fött men det kliar ju i fingrarna :)

• Girly

På Zutanos sida... Var det någon som lyckades läsa till sig om dom skickar till Sverige?
    Min engelska är usel så jag förstår inte allt för mycket :)

Många gånger om frakten är dyr så kan det ändå vara kul å beställa udda saker, som inga andra har...!

• Girly

Är stl. 56 den första storleken?
    Kikar in på lite olika sidor men vilken storlek är "standard" att börja med?
    SJälvklart kan man aldrig veta hur stor den lill* blir men...!

• Girly

jag kikade efter filurer på Simpleworld men hittade inga...
    Kanske é jag för trött?!!

Vill i alla fall ha sådana :)

Under vilken kategori ligger dom?

• Girly

Aannaa;
    Tack så mycket!
    Ska beställa filurerna nu, dom é jättesöta :)

Å idag é det shoppingrunda på stan, kliar i fingrarna!!

• Girly

Riktigt söta dom där dräkterna men man får nog ha lite gränser!!
    Det finns ju annars mer neutrala i teddyliknande tyg (pilé kanske) med två små enkla öron på....
    Många bebiskläder é jättesöta men som sagt, gränser får man ha!

Vet någon nån bra sida med märkeskläder, D&G, Ralph L., Gant eller liknande?
    Jag tipsade tidigare om alfonsjuniorhouse.com men utbudet där är ganska neutralt å inte så brett...

Det måste komma in lite fler tips å idéer till den här tråden tycker jag :)

• Girly

Aannaa; Tack. den sidan har jag varit inne på tidigare såg jag. (hmm, kom på mig själv med att surfa för mycket på babyklädes-sajter ;) )

Man kan tydl. beställa mot postförskott från dom men annars får det bli ett Sthlm´sbesök! Det kan det ju vara värt! I Göteborg finns bara NK Kids å Nallen, men ingen av dom har tex. D&G...

• Girly

Aannaa; Tack. den sidan har jag varit inne på tidigare såg jag. (hmm, kom på mig själv med att surfa för mycket på babyklädes-sajter ;) )

Man kan tydl. beställa mot postförskott från dom men annars får det bli ett Sthlm´sbesök! Det kan det ju vara värt! I Göteborg finns bara NK Kids å Nallen, men ingen av dom har tex. D&G...

• Girly

Aannaa: Ring till den butiken och hör för vet du va du är ute efter så kan dom ibland skicka mot postförskott. Jag har fått göra så ett par gånger å vanligtvis så är dom snälla :)

Svar på tråden coola barnprylar