• Tbulle

coola barnprylar

Älskar den här tråden men har inte kunnat bidra förrän nu!
    Var på liten shoppingtur igår och kollade in olika saker. Hittade bla fina randiga kläder på Åhlens (Sthlm city) i PoP-stuk fast till bättre pris.
    Sen tog vi en tur till HM också och köpte två vita bodies med texten "i *hjärta* mum" och "i *hjärta* dad". Rätt gulliga faktiskt och jag tror dom är ganska nyinkomna för det fanns många kvar.
    Är för övrigt helt såld på Lodger wrapper. Måste bara övertala mormor att köpa den. Lite dyr, men ack så fin!

• Tbulle

Har varit på markanden Street i Sthlm idag och ville tipsa om en body jag köpte. Helvit med texten "myndig 2023". Supernajs! De hade en med texten "nyföding" på också. Nå't för er som bor i krokarna. Annars kan man ju göra själv...
    Såg också en barnvagn med där föräldrarna hade hängt på en registreringsskylt med barnets namn och födelsedatum. Tydligen har det stått en del i tidningarna om det redan men jag tyckte den var fräck och den kan man köpa på www.supergrafik.se. Så fort bebis är född skickar vi vår beställning dit!

• Tbulle

Nu har jag lagt in en del av våra inköp i bildgalleriet. Mest nöjd är jag nog med vår Lodger Wrapper som mormor köpte på Silvia i Sthlm. Såååå mysig!! Jag kan riktigt se bebis invirad och gosig i den. Helt underbar och det tycker min man också.

• Tbulle

Asra - just LITEN-kläderna var riktigt mysiga!

• Tbulle

Girly
    Som jag förstod så kan man inte köpa direkt från dem utan måste gå via en av deras återförsäljare och några av dem verkar ha möjlighet att skicka till Sverige. Frakten är tydligen beroende på vikten.
    Tyvärr verkar alla återförsäljare finnas i USA. Vore roligt med någon i t ex England.
    Är det någon som köpt kläder mm från Zutano? Vore kul att höra hur ni gjorde. De har riktigt fina saker.

• Tbulle

IdaT's kläder var ju urfina! systernegativ har du beställt något därifrån? Eller har någon annan? Hur funkade det? Fraktkostnad? Storlekarna?

• Tbulle

systernegativ - verkligen kanon! Jag är intresserad!!

• Tbulle

Anna Petermann ska tydligen ha någon butik i Stlhm som säljer hennes barnkläder. Ska heta "Yorrik". Vet någon var?

• Tbulle

elinb - tackar. Då vet jag vart jag ska gå.

wellah - mormor köpte en wrapper på Silvia i Sthlm åt bebis. Jättefin! Finns i bildgalleriet. Kostade ca 650:- tror jag. Ingen större skillnad på att beställa alltså. Om vi inte får en jättebebis bör den få plats i mjukliften.

Svar på tråden coola barnprylar