coola barnprylar
Är det nån som funderar på en Bumbo babysitter? De ser så himla mysiga ut! Att ha istället för en vanlig babysitter... kanske...
www.zova.se
Är det nån som funderar på en Bumbo babysitter? De ser så himla mysiga ut! Att ha istället för en vanlig babysitter... kanske...
www.zova.se
Hittade en billig babysitter på Babylands hemsida BABYSITTER STANDARD MIX FÄRGER
för 248 kr, har någon testat den? Ska kolla upp Pozy...
Mamma2001:
Jag vill nog ha både Bumbon och en vanlig sitter, så fort jag ser en bild på en bebis i Bumbon så smälter jag!
Hittade en Chicco babysitter på Bontis hemsida... Skitsnygg! (Oj, konstig kommentar om en babypryl... Jag menade att den verkar passa både mamma och baby!) Synd att Bonti har så lite info om sina produkter...
Gladys- kolla på trendbabys hemsida! www.trendybaby.dk/shop/default.asp
Klicka vidare till Designer nyheder och sen Holly´s baby, länken funkade inte helt och hållet...
OK, en till sida! www.thebrandstromco.se
Snysop, vi köpte en Dash först men när vi hängde den på vagnen så tyckte vi att locket var i vägen... Lämnade tillbaka den och nu har vi en Duo (från Kiwi-kid, 530 spänn).
Men gör som du vill, det är alltid skönt att ha tagit ett beslut!
Provade även en Moby wrap igår, den verkar toppen!
Vi köpte den i butik, då var det ju ganska så smidigt att byta... Har du kikat i mitt krypin, nu hänger Duon på vagnen i den höjden som "passar" vagnen, vet ej om det finns andra höjder. Dessutom är Dashen dyrare... Bara en tanke.
www.zova.se är ju grymma!!!
Har ni något tips på mobil till spjälsängen som inte är från IKEA?