• wellah

coola barnprylar

Är det någon som har en Lodger Wrapper? Funderar på att köpa och ha i mjukliften i vinter, som bekant bor jag i norrland och det kan bli lite dragigt.... den verkar så mysig... Har även kikat på Lodger Bunker men den verkar för stor att pressa ner i mjuklift?
    Så vad tycks www.inreda.com/images/wrappers.jpg en wrapper för 598 + frakt?

• wellah

snysop: ojoj hade missat filmen där.... å en bunker verkar ju mkt mysigare och skiljer inte många kronor.... måste kolla på stan här, hörde att det finns återförsäljare här..... hoppas dom har en inne så man får klämma och sniffa på den *skratt*

• wellah

Hur löser man i-landsproblemet med att man vill ha båda? *skratt* jag lider av beslutsångest och vill-ha-ångest

bäst att gå och köpa en trisslott *skratt*

• wellah

snysop: tja behöver nog eg båda... fast åkpåse lär väll inte användas förrän kanske nästa höst... så kanske lite onödigt köpa redan hahaha

• wellah

råkade beställa blanket/wrapper och sån där filur-grej till barnvagnen på simpleworld.... får hoppas jag blir nöjd!

• wellah

snysop: sport blue hette den..... får se om den är nå läcker... haha fick leta mig fram på en annan sida för att se färgerna.... hahahaha

• wellah

Coccos: grymt snygga blev dom ju!!!!

Svar på tråden coola barnprylar