• elinb

coola barnprylar

jag tycker att esska har snygga enkla nappar. dels de som är ringnappar och de som har nya motiv med små figurer. inget gull. finns att köpt i mataffärer och så. www.esska.nu/

elin

• elinb

När ni ändå talar om böcker att fylla i kan jag som inte längre väntar utan redan har fått barn tipsa om en sån "första året bok" att fylla i. Tycker att de flesta av dem är för gulliga och så men hittade Grodans Babybok som är riktigt fin.

Jag gillar att den gör att jag kommer ihåg att skriva upp viktiga händelser och saker samt att det är plats för massor av bilder. Inbillar mig att den kommer att bli kul att läsa tillsammans de kommande åren.

www.berghsforlag.se/nyheter/faktabok02_barn.htm%20

elin

• elinb

Tbulle -

jag gick förbi den på hornsgatan i går, mitt emot pucklen ungefär.

några dörrar längre bort från den fanns en annan barnklädes affär som hette matador, väldigt fina och färgglada kläder. någon som känner till dem och om de finns på nätet?

elin

• elinb

IdaT som ni pratar om finns på uni i stockholm också. Var där idag och tror inte att de kostade mer än vad du prinzess skriver. ring dem och kolla om du inte kan åka dit. www.unibarn.se

• elinb

Hej!

Är det någon som vet var man kan köpa molo kläder på nätet förutom hos trendybaby? Har koll på butikerna i stockholm men tänkte se vad det blir för pris om man beställer.

tack, elin

• elinb

vad jag har sett av priserna på katvig på tex haven, uni och birkababy så verkar det billigare att köpa i butik än att beställa.

Svar på tråden coola barnprylar