Inlägg från: OopsyDaisy |Visa alla inlägg
  • OopsyDaisy

coola barnprylar

Åh vilka bra tips!!! Thildekudden var så fiiin! Funderar på att beställa en.. Och Kiss- och Bajs-figurerna var hur söta som helst!!!

• OopsyDaisy

snart tre!! Vet du vad Kiss och Bajs kostar?

Snysop! Jag var inne på Busigt.se och beställde en Thildekudde med jeanstyg och ett par spöke-reflexer. Det blev 183:- med porto! Helt ok tycker jag!

Mera tips!! Mera tips!!! Mera tips!!! (Observera att jag inte har nåra själv... )

• OopsyDaisy

Snysop! Skojade bara.... 228:- var det förstås!! Det andra priset var exkl. moms.
    Tur att du är med!

• OopsyDaisy

snysop! Åh WOW!! Vilka coola täcken med camo-tyg!!! Och napphållarna!!! Den här tråden är inte bra för mig!!

• OopsyDaisy

Oki! Jag tycker hur som helst att det är otroligt hur ni kan hitta allt möjligt! Själv hittar jag bara sk*t-sidor...

• OopsyDaisy

Jag fick min Thilde-kudde idag med posten!! Den var sååå fiiiin!! Jag köpte den i jeanstyg från www.busigt.se

• OopsyDaisy

Den 9/9 börjar de sälja Kiss- och bajsfigurerna (som det talades om tidigare i denna tråd) på www.busigt.se!! 299:- för båda två!! Vill ha!!!

• OopsyDaisy

elinb: kolla på www.idat.dk Dom har Molo-kläder

Jag beställde kläder därifrån och dom kan verkligen rekommenderas! Supersnabb leverans och inga som helst problem!

• OopsyDaisy

www.litenjag.se har fått in fina gallerfiltar och jättefina pålakanset i klara färger. Mmmm, vill ha!!

• OopsyDaisy

Glömde! Kolla även in den mjuka amöban(under presentartiklar) - så fin!

• OopsyDaisy

snart tre: Jag kunde inte hålla fingrarna i styr så jag beställde ett rött påslakanset
    med elefanter! Åh, så fint!!

• OopsyDaisy

http://www.elodiedetails.se/produkter.html#

Kolla in! Nu har de fått in jättetuffa åkpåsar oxå!!

• OopsyDaisy

snart tre: Jag har beställt därifrån och det gick jättefort! Inga problem alls!

Svar på tråden coola barnprylar