Inlägg från: öresund |Visa alla inlägg
  • öresund

coola barnprylar

Jag köpte 4 st Filurer på gummisnöre att ha i vagnen för 225 kr på Designtorget. Man kunde även köpa styckvis för 65 kr/st men jag hittade en färgkombination som jag gillade i de färdiga 4-packen så jag slog till (finns bild i mitt galleri) Minns inte vad de stora Skummisarna kostade, tyvärr.
    Ett tips om ni ska sy egna, sy in en liten bjällra eller skallra i dem!

• öresund

Vill gärna också sy egna men tycker det är svårt att hitta fina plysch- och trikåtyger. Panduro här i stan har nästan ingenting! Nån som vet om man kan köpa på nätet?

• öresund

Hittade världens coolaste fodrade jeans på H&M idag i stl 62, med uppsytt uppvik, grovt jeanstyg, snyggt blekta, balla lågt sittande fickor bak med tryckknappar.. MEN jag hängde tillbaks dem, de kändes helt osköna att ha på en bebis som bara ligger ner, även om blöjan skyddar mot de knöliga fickorna med tryckknapparna... de var ju så coola...

• öresund

Vill oxå ha en sån mössa - nån som vet om den finns att få tag på i Skåne, alternativt om den går att köpa på nätet?

• öresund

Här kan man beställa coola tryck att stryka på bodies & tröjor och annat kul: www.ejlasak.se/

Usch det är en jobbig tråd det här, så mycket fint som man vill ha!

• öresund

Det blev en brun/vitrandig jamas och en gul/brunrandig långärmad tröja i stl 62/68 från Dunnis.se ska bli urspännande att få hem dem! Rabatt-erbjudande 10% gäller tom i morgon

Svar på tråden coola barnprylar