• snysop

puzzla, menar du filurerna som jag har i mitt galleri? Isf så _ska_ de finnas på Designtorget, har du frågat dem? De kanske bara var slut?

• snysop

Aannaa, njaeee, de där gillar inte jag! Jag har lovat mig själv dyrt och heligt att inte klä mina barn i sådana kläder... Inget som gör att det ser ut som ett litet gosedjur.

• snysop

Har alla Hemtex baby påslakan-set? Kollade med ett Hemtex nära mig och hon såg ut som ett frågetecken... Har kollat runt lite i Nordstan också, men inte heller där hittade jag det. (Bor i Göteborg)

• snysop

snart tre, ok, tack! Jag blev nästan lite sur på tjejen på Hemtex pga detta, snacka om graviditetshormoner... (Som tur var så muttrade jag inte förrens jag kom ut från affären, men ändå)

• snysop

*hahahaha* VA?! Flyttar de sig inte fastän du kommer med en Bugaboo?!?! Trodde att "fulheten" räckte för att skrämma iväg folk. Får montera dit 20 cm långa spikes längs med nederdelen på sufletten... *moahahaa*

• snysop

shims, me like! Och sååååå dyra var de inte. Gillar den gröna mkt. Får se om det blir en beställning sen när bebben tittat ut.

• snysop

*suck* det kliar i fingrarna på den gröna tröjan... Kan inte min man råka läsa detta och överraska mig med att beställa en grön för en 6 månaders baby?

Svar på tråden coola barnprylar