• Asra

coola barnprylar

Gulliga barnprylar finns det gott om. Själv vill jag ha lite stilrena,coola kläder och leksaker till min lill*. Det finns en del men man får leta lite mer efter dem. Tänkte att vi in denna tråd kan tipsa varandra om coola barnprylar vi hittat på såväl H&M och i designerbutikerna.

Har ni några tips?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-07-23 10:32:34:
    Här kommer en sammanställning av länkarna vi delat med oss av till varandra än så länge i den här tråden:

www.babyjams.se/1.html
    www.barnbutiken.net
    www.barndesign.se/
    barnskoshopen.jetshop.se/
    www.birkababy.se
    www.bonti.se
    www.bugaboo.com
    www.busigt.se/
    www.designtorget.se
    www.elodiedetails.se/produkter.html
    www.floralin.se
    www.frankform.se
    www.havenstockholm.se
    www.lillstina.se
    www.litenbutik.se
    www.metalbabies.com/index.php
    www.noaddedsugar.co.uk/
    www.onetex.se/onetexfr3.htm
    www.ourchildrensgorilla.com
    www.poof.se
    www.riotlab.se/index_frame.htm
    www.simpleworld.se
    www.sispoint.com/butik/
    www.spacebabies.se/
    www.spoketlaban.com/Produkter.html
    www.sprall.se
    stores.kiwi-kid.com/Search.bok
    store.lovelauragifts.com/diaperbags.html
    www.suki.se
    www.trendybaby.dk
    www.trollskor.com
    www.thilde.se
    www.uglydolls.com
    www.unibarn.se
    www.vincentshoestore.com

• Svar på tråden coola barnprylar
  • Asra

Snysop,
    vi kan gärna göra det ihop. Jag hoppas ju få en ny familjemedlem vilken dag som helst ;) Är iofs inte beräknad förrens till den 13:e. Så mitt fokus kan ju tänkas förflyttas en stund, och då är det ju risk att jag missar att starta upp en ny tråd. Vi kanske ska flytta tråden till förälder, för det är väl bara någon månad kvar för dig oxå.

Jag vet inte riktigt hur man ska göra med länkar i TS, om man har för många blir det ju så himla långt. Ska vi välja ut några av de bästa, som alla levererar till Sverige?
    Man kanske ska dela upp de länkar man har med. Svenska butiker och utländska butiker som levererar till Sverige och.... jag vet inte. Lite tankar bara.

• snysop

Uno & snart tre,

Är Lamaze-produkterna stora här?? Har inte sett dem före min Malaysia-resa men blev "kär" i dem där så jag köpte med mig bla. den där "boken" hem, eller "barnvagnsrand" som de kallar den?! Jag trodde att man kunde använda den som extra skydd i spjälsängen.

• snysop

Asra,

Jaaa, det är snart dags för dig nu!! *Åhh* Heeelt förståeligt om du inte prioriterar denna sida, iaf för någon vecka eller 2... Vi kan ju se vad vi får ihop, annars är det bara att lägga upp en nummer 2 del för denna sida.

Håller med om att flytta tråden till förälder - för där är det nog fler som tittar.

Svårt att välja ut länkarna, alla har ju ändå liiite olik smak, även om du, jag och snart tre verkar ha väääldigt lika smak.

Ja, ställen som leverar till Sverige är ju bra, men vet vi vilka det är eller måste vi gå igenom varenda en?

Annars kan man dela upp tråden i 2 delar "Coola barnprylar - Sverige" & Coola barnprylar - Utlandet", så blir det lite renare iaf. Vet inte heller, vad tycker ni andra?

• snysop

För Göteborgarna...

Vet inte om ni redan upptäckt det, men nu säljer även Alfons-affären i Kungsmässan "No Added Sugar"-kläder. Såg pyjamasen "sleep thief" i skyltfönstret.

Och sen skall babyaffären som också finns där (Babydax) öppna en större butik i Kungsbacka centrum. I nån gammal biograf. Om de börjar sälja Lodger Bunker till ett lägre pris (som det erbjudandet som var i STHLM) så vet jag inte vad jag skall ta mig till. Då är det 4:e gången som något som jag just köpt börjar säljas här (till samma pris eller billigare)... *muttrar*

• Aannaa

snysop > två trådar verkar bra!!! Då blir det inte fööööör mnga länkar i trådstarten.
    Nån kan väl öppna de nya innan denna stängs o länka dit härifrån så man hittar dom
    På förälder är ju bra!

• uno

Nu har jag letat igenom alla länkarna ovan efter mobilhållare men det finns ingen, hittade dock softwood på nätet och deras lista med åf så nu blir det att ringa runt om inte butiken på söder har. Det verkar helt klart vara en produkt som det finns plats för på marknaden. En hållare för skötbord och en för säng och vagga, får tipsa ngn tillverkare. Det måste ju vara fler än vi som bor i hus med stentak som det inte går att hänga krokar i hur enkelt som helst?

• snysop

*hehehehe* VEM vill gå igenom alla 105 sidor och kopiera alla länkar?! Nån frivillig? Någon? Hallå? Nån? Inte?

• Marvelina

Alltså, skulle man inte kunna få fl att lägga in länkarna under "varor"?

• snysop

Marvelina, Joooo, men vart skall vi då diskutera?
    Men, det är ett bra förslag!

• Marvelina

man kanske kan tipsa och snacka här, men be fl lägga in länken. Har vi ingen moderator härinne som vet hur man kan göra?

Svar på tråden coola barnprylar