coola barnprylar
Bobux-skor menar jag ju.
Bobux-skor menar jag ju.
päron, varning varning... köplusten väcks! Usch usch...
Sök på www.bokpris.nu först. Den kan finnas ändå billigare någonstans.
www.bokpris.com/9189086821
Skiljde inte många kronor...
Nu har jag beställt den, tack för tipset!!
Har bläddrat i den på Designtorget men tyckte att den var på tok för dyr, men kul att ha. Tänkte aldrig på att köpa den via nätet trots att jag är en storshoppare på nätet... gud, tar bebisen alla hjärnceller eller?!
Jag beställde för 111:-, får poåäng till mitt Medmeda-kort då...
PS Bokpris är kanonbra! Har sparat många hundralappar tack vare den sajten (både för böcker och dvd-filmer). Om man skall köpa många böcker så lägger man till dem i "jämförelsekorgen" och sen kan man se vilka ställen som har boken + vad totalpriset blir... smidigt värre!
DS
För er som gillar de prickiga OTH åkpåsarna så har det nu kommit filtar! Dyrt dock...
Tror inte att det har funnits innan? De kommer iaf under oktober någon gång.
shop.simpleworld.com/html/ProductBig.asp&Productgroup=2&ProductMiddlegroup=9
Asra,
Bra att veta om Köpenhamn! Funderade på att ta en sväng dit också för att kolla barngrejer, men det är ju inte så kul om barnaffärerna inte är så roliga (av någon anledning så är det mkt roligare att köpa bebisprylar nu än grejer till oss själva eller huset...
). Flög ni eller tog ni bil/tåg? Att ta tåget direkt över är ju himla smidigt och inte så dyrt.
Asra,
Annars är det smidigt att ta bilen ner till Malmö och sen ta tåget därifrån. Tror att det kostar ca 60kr t/r per person. Iofs så blir det jobbigare att ta sig vidare till något annat i Köpenhamn, men om man håller sig i centrum så är det käckt.
Var ni inne något på Scandinaviens bästa inredningsaffär : Illums Bolighus? *DREGGEL*
Där kan man snacka om COOLA grejer, men för hela familjen då...
(Behöver man säga annat än en ny Arne Jacobsons soffa Svanen i läder för ca 350 000 DKK?!)