Inlägg från: Marvelina |Visa alla inlägg
  • Marvelina

coola barnprylar

Ottisen: jag har en lodger wrapper och den är asmysig! Köpt från www.inreda.com där de för övrigt är supergulliga. Vi åkte ut till dem på Lidingö och hämtade den själva. Jättetrevliga och hjälpsamma var de! Köpta även ett par tofflor från starchild på rea. Söta!

• Marvelina

Riddarkungen på St Eriksgatan har Name It.

• Marvelina

på tal om IdaT - missa inte (som jag mitt pucko gjorde) hur litet hålet (halsen) är på de söta haklapparna! Min lille tjockis kan inte ha sina, och han är bara sex veckor...

• Marvelina

Dessutom har det blivit ett litet fel på rätt mång haklappar, nämligen det att etiketten är satt på den sida där figurerna är hela och fina, så att "framsidan" har mest delar av bilderna (fattar ni hur jag menar?). Men jag klippte bara bort etiketten. Tyvärr, eftersom jag sedan upptäckte att tjock-Elliot inte kunde ha den!

• Marvelina

Fattar ni hur fint det är att ha birkababy i sitt hus?! (och dyrt...)

• Marvelina

snysop: mailade dem just om detta. fattar inte heller. hör av mig när jag får svar. MÅSTE ha "sleep thief"-tröjan!

• Marvelina

aha - de har stängt fram till 9/9, därför går det ej att beställa. Vi får lugna oss till dess alltså!

• Marvelina

man kan börja beställa 7/9 (min födelsedag! nåt att glädjas åt denna åldrandets dag alltså!)

Svar på tråden coola barnprylar