• snysop

coola barnprylar

Mamma2001,

Babydressar?? Hittade inte dem... hittade "bara" skor.

• snysop

OopsyDaisy, Om du bor i en storstad så är den billigare på Designtorget. OM du inte beställer fler saker på busigt.se...

• snysop

snart tre, jag också! Men den är liiite dyr... Ska se om man kan beställa den utomlands. Får kolla med butiken där jag köpte Bugaboon.

• snysop

Linny, tack för tipset! Himla fräcka! Men dem har man på icke-nåbart håll va? Vad kostar de?

• snysop

OoopsyDaisy, 183 kr? Hur kan det bli det? Kudde 159+ frakt 26 = 185 kr exkl reflexer. Har jag missat nått?

• snysop

OoopsyDaisy, neeeee...... synd att det inte var så, för då hade jag beställt på 2 röda. Får gå till Designtorget i helgen. Ska se om man kan beställa de där mobilerna, de var ju jättesöta.

• snysop

För ca ett år sen så hade Ikea jättesöta Uglydoll-liknande grejer... nu verkar de inte ha kvar dem. Såg dem i en gammal "Vi föräldrar" som jag köpt.

Uglydolls, kan man köpa dem på nätet?

• snysop

"Blimp" hette de på Ikea. De hade påslakanset, gossedjur osv. Synd att man missade det. Nu är det bara riddare och sånt på Ikea.

• snysop

Åh, det finns ju hur många Uglydolls som helst! *vill ha* Och så dyra var de inte heller! Får kolla om de skickar till Sverige.

Svar på tråden coola barnprylar