Inlägg från: Mamma2001 |Visa alla inlägg
  • Mamma2001

coola barnprylar

snart tre:

ja jag bor ju inte i sthlm,var på GUPPI i sundsvall...fast vad vänta sej? överlag är deras sortiment kasst! Terracotta däremot 5 mil norr om mej har ett STORT utbud på samma märkeskläder som guppi och mkt mkt mera.... den affären älskar jag!

• Mamma2001

snart tre:

ja gillar själva märkena etc på guppi,bara såå trista kläder här tycker jag! Men men som sagt det finns andra bättre ställen Ääääälskar att shoppa i sthlm (vem gör inte dt?!)
    har du varit på Blå Huset på Waxholm? har massa släkt där så jag kikar alltid in på den affären då jag är där nere...

• Mamma2001

Aannaa_

vilka otroligt bra priser

hade jag vetat vad det är för liten knodd i magen hade jag nog shoppat hejjvilt!

• Mamma2001

snart tre :

ja gör det,verkligen värt ett besök
    såååå fina barnkläder från dkny,elle,timberland m.m m.m
    dessutom gudomligt söta babymöbler ibland med....iof riktigt dyra men de kan det alltid vara värt (möblerna alltså..) Blå Huset ligger på waxholms gammla torg i den gammla delen av stan... går ej att missa! gå upp mot konsum och färgaffären,höger upp vid färgaffären och vipps så är man framme

sen har dom även en inredningsaffäre på gågatan nere vid hamnen (bredvid nån båtaffär) där finns en del fint för barnrum etc.

• Mamma2001

snart tre

ja älskar waxholm,och att sitta nere vid hamnen på den där italienska resturangen *mm* vill dit nu idag *skratt*

shoppa lite för mej där med är du snäll

• Mamma2001

snart tre

superfin overall..brunt är ju väldigt poppis bland barnkläder nu

har lagt in lite nya bilder nu jag med...

• Mamma2001

ahh ok på ebay...tänkteom det fanns nån affär här i sverige lr på nätet

• Mamma2001

jo jag har för mej jag läst och sett något om en burberry vagn i en engelsk veckotidning....hmm

• Mamma2001

snart tre:

blev det nån tripp till waxholm idag förresten? lr kanske nått annat kul shoppingställe....?

Svar på tråden coola barnprylar