• uno

coola barnprylar

Helt riktigt, barnens hus är det! Chicco och den vi köpte är same same, de ser likadana ut.

• uno

Oj vilka fina kläder det fanns där då! Då har man något att göra imorgon : )

Filurerna finns på Designtorget för er som letar efter dem.

• uno

Hittade världens gulligaste skor på Simpleworld som heter Bubox och finns i massor olika mönster. Blir jättebra att använda när Majken hänger i bärselen!

• uno

Nja det är ju inga riktiga skor utan mer tofflor. Jag har också funderat över när man ska ha skor men nu när vi börjat använda bärselen så frekvent kommer de komma till användning när hon hänger där. Hon har fått ett par små converse också som är supersöta!

249 sek för tofflorna på simpleworld, fanns massor motiv men vi har spanat in de rosa med guldkrona på (eftersom jag är prins och prinsess tokig) men de svarta med dödskallarna på var också jättefina!

• uno

Nej hon fick dem i present, tror sneake'n stuff har.

• uno

Hittade en butik på söder som heter Juliet, Hornsgatan 48. www.juliet.se som har fina barnkläder och även lite prylar.

• uno

fotnoten: jag var inne på Olssons tyger på Sveavägen och de har stuvbitar där, bl a i källaren fanns massor. Sen kan man ju köpa secondhand kläder och använda tyget men de kan ju lukta lite skumt ibland...

• uno

Letar vinteroverall och är i valet och kvalet mellan Molos röda med rosa foder och PoPs bruna med vitbrunt foder. Mannen vill ha den från Pop som är mer enkel att öppna men den från Molo är ju så fin...

• uno

Det blev en Molo, Pops var slut över hela stan. Har bett släkten kolla i Lkpg, det går säkert åt en overallt till i en storlek större innan vintern är över. Finns bild på den röda i mitt galleri.

Svar på tråden coola barnprylar