• snysop

"Target" på Formodesign finns på rea nu... Inkl frakt kostar den 215 kr. Jag funderar på att köpa en. Han är väl inte den roligaste av dem, men jag vill ha ett par stycken... (undrar om jag köper dem för min eller bebisens skull............... )

• snysop

*hm* Jag ska nog vänta med att beställa. Får hoppas att vi hittar några roliga barnbutiker i Kuala Lumpur.

• snysop

Nej tyvärr har jag inget bra förslag. Har inte hittar något att hänga ovanför sängen heller, dessutom vill jag ha snygga figurer och fin melodi.

• snysop

snart tre, säger bara en sak... Ta patent!!! För de där filurerna säljs ju som gosedjur också så man kan hänga dem på den. Och uglydolls finns ju som nyckelringar...

• snysop

Om du startar något så starta en webshop så vi stackars icke-Stockholmare kan handla också.

Fräcka grejer finns ju - på nätet. Men de finns på olika ställen, i olika länder och är oftast dyra. Väldigt dyra t.o.m. Jag hade velat ha en sida där alla grejer säljs, allt från Thilde-kudden, Uglydolls, Katvig-kläder (eller liknande fast billigare), Filuren, de där mobilerna till fräckare sängkläder, babygym osv. Som det är nu så får man ju beställa en grej på ett ställe i ett land osv. *suck*

Svar på tråden coola barnprylar