coola barnprylar
Jag letar efter en garnbutik på nätet som säljer både garn och beskrivningar, någon med tips? Min mamma ska sticka sockor, vantar och mössa till Majken och det är brist på sådana butiker numera.
Jag letar efter en garnbutik på nätet som säljer både garn och beskrivningar, någon med tips? Min mamma ska sticka sockor, vantar och mössa till Majken och det är brist på sådana butiker numera.
Har sett t-shirt och mössor med texten "bad hair day" och det skulle passa bra på vårt troll. Någon som vet var? Hittade en dansk sida men de skulle ha 140 dk för frakt + att de skulle ha betalt i förskott.
Aannaa: Tack för tipset! Vilka fina bilder du har på er söta tjej! Smart med ett gosedjur när hon tränar nacken, ska testa det.
Snysop: Kolla på hennes bilder!
Ja, tror jag sett det någonstans, försöker bara komma på var... Tror det var en stor butik typ Babyland eller Barnens hus eller så.
Tror det var en i plast med john blund som bild på???
Vi kan inte fästa en mobil i taket vid skötbordet men jag hittade roliga figurer på Åhléns fridhemsplan som man fäster på kaklet med sugpropp. Lagerhaus m fl har säkert liknande. Det var olika djur och jag köpte en gris, en ko och en anka. Majken gillar dem skarpt och illglor verkligen på dem!
I lördags fick hon ett babygym med mumin och det har gjort succé! Väldigt smidigt med mjukt underlag och kant runt och så massor av saker att titta på och sen klämma på när hon blir äldre. Tar ingen plats och är enkelt att ta med bort. Annars köpte vi ett täcke från Eloise och det är också bra till allt eftersom det är så litet och nätt. Funkar som extra täcke i vagnen, på golvet och som täcke i babysittern och bilen med. Glatt yta på ena sidan som spyorna inte fastnar på och så gosig fleece på andra sidan som är bra att öva ligga på magen på.
Ngn letade efter Gucci, Gant mm och det har NK här i Stockholm och säkert då också i Götet!
lillajag var ju riktigt rolig!
Rosa kamoflage byxor har C&C California, är med i senaste Mama. Vet inte var det går att köpa dock! Eller kamoflage det är nog kanske mer leopardmönster, ja det var ju noll och ingen hjälp isåfall. Birka baby på Birkagatan har ju massor balla barnkläder, ring dem de kanske vet? www.birkababy.se/www/index.php
Du får gärna tipsa mig om du hittar!
Vi ska gå och köpa en Zlatan tröja idag på Birka baby så Majken är rustad till lördag!
Häromdagen införskaffade vi en giraffleksak från Lamaze. Den är inte speciellt vacker men hon älskar den, hon har inte reagerat på någon leksak förut men denna smilar hon mot och pratar med. www.minihorn.dk www.learningcurve.com www.lamaze.org står alla som avsändare i broschyren. Hittade den på Simple World och tänker önska fler till henne i julklapp, framförallt en sådan där att sätta på sittvagnen sen. De har delat in sina leksaker efter vilken månad bebisen är
0-3: Speglar, speldosor, mobiler
3-6: Prassel, tugga på, dra i, skallror
6- : Pussel, lägga saker i hål, saker som rör sig, pekböcker
HM har massor roligt just nu stl 62 - 84 tror jag. Jeans och t-shirts med tryck bl a. Sen finns det i en av de länkar som ligger i TS ovan hårdrockskläder men jag kommer inte ihåg vilken.
Oj, kollade inte där, så bra att du var vaken och gjorde det! Hittade jättebra svarta clips till att fästa mobilen i vagnen med också! Undrar hur man handlar bara, får gå till butiken och be dem beställa hem annars. TACK!
Nu har jag letat igenom alla länkarna ovan efter mobilhållare men det finns ingen, hittade dock softwood på nätet och deras lista med åf så nu blir det att ringa runt om inte butiken på söder har. Det verkar helt klart vara en produkt som det finns plats för på marknaden. En hållare för skötbord och en för säng och vagga, får tipsa ngn tillverkare. Det måste ju vara fler än vi som bor i hus med stentak som det inte går att hänga krokar i hur enkelt som helst?
Jag har ont i en tå och sitter stilla hemma så jag kan nog åta mig att sortera och gå igenom alla trådarna men däremot att veta om alla har lev till Sverige... det verkar lite mastigt. Men om jag samlar alla och sorterar så kanske någon vill rensa sen?
Jag tar tag i saken imorgon så får vi se hur långt jag orkar och sen lämnar jag stafettpinnen vidare.
Nu har jag samlat ihop alla länkar, lagt dem i ordning och skrivit en rad om de flesta. Det är massor! 3 A4 vad ska jag göra med dem. Ska vi sortera upp dem eller räcker alfabetisk ordning? Det är så många som har produkter i flera kategorier.
Oj, nu såg jag att ni flyttat till ny tråd, har missat den, var?