coola barnprylar
Kolla in de här "bandanas", lite snyggare alternativ än haklapp om man skulle råka få en liten som dreglar mycket.
www.sumzum.dk/index.asp
(vet dock inte om de levererar till sverige)
Kolla in de här "bandanas", lite snyggare alternativ än haklapp om man skulle råka få en liten som dreglar mycket.
www.sumzum.dk/index.asp
(vet dock inte om de levererar till sverige)
Snysop,
Vad hände är skip hopen försenad?
Snysop,
Jag läste i en annan tråd. Surt när de inte kan hålla vad de lovar. Men din bunker är ju i allla fall på väg. Visst är det roligt att kolla posten (om det kommer ngt iaf) när man väntar på paket. :)
Angående de bandanas (haklappar) som jag berättade om igår så hittade jag dem idag i butik Villervalla (Gbg) till priset av 29kr, Märket var NameIt. De fanns dock bara i vitt, ljusblå och rosa. så det blev en vit och en ljusblå.
Marvelina,
jag har nog oxå missat att hålet i haklappen var litet. Köpte en grön haklapp med zebror när jag besökte IdaT i helgen. Men storleken på "dräkterna" var i alla fall större än Katvigs. Jag har en randig från katvig i storlek 56 och en med i samma storlek från IdaT. Den från IdaT är betydligt större, förstår inte hur de kan klassas som samma storlek. :)
De dockarna är underbara att hålla i. De finns också hos kom i kapp.
Tror adressen är www.komikapp.se
kolla våra produkter och sedan dockor...
Yes, jag har en. Den är jättemysig och ligger i Bugaboo vagnen och väntar på att få varma en liten.
Det är nog som du säger du har större chans att få plats med en wrapper i mjukliften än en bunker. Men bunkern har ju längre användningstid eftersom du sedan kan använda den som åkpåse i sittdelen.
Tips!
Höstkollektionen från Molo och Katvig börjar komma in på IdaT´s e-shop nu
shop.idat.dk/
(de levererar till sverige, frakt 45 DKK oavsett hur mycket du beställer)
Tack Marvelinna! Det var intressant. Hmm undra var, kan inte komma på något ställe med tom lokal ???
Fotnoten;
Kanske gillar du dessa bandanas:
www.sumzum.dk/index.asp
Finns att köpa i butik också, i Göteborg i alla fall, Lilla villervalla i Haga.
Jummie,
Det ska jag informera om i trådstarten när det blir dags att starta en ny tråd ;)
Man kan lungt säga att det finns många "ha begär" som man inte hade vetat om om det inte hade varit för den här tråden...
Snysop,
de nyckelringarna var coola, tack för tipset ;)
Maj på Malö,
Du har rätt Krabat finns på Södra Larmgatan i Göteborg, och där har de ett relativt stort utbud med leksaker och lite,lite kläder.
Stockholmare,
Jag ska till er stad en snabb sväng senare i veckan. Jag kommer förmodligen inte hinna med mycket shopping. Men någon affär borde jag hinna med.
Vilken affär rekommenderar ni om jag nu bara hinner med en???
Marvelina och ni andra.
Jag hade tänkt lägga in alla länkar i trådstarten, men det har kommit till minst dubbelt så många som redan finns i trådstarten. Och jag tycker trådstarten helt enkelt skulle ta för mycket plats om jag la in alla länkar. Man kanske borde rensa lite och bara ha "de bästa" med när det är dags att öppna ny tråd.
Numberone,
det finns sådanna länkar längre bak i tråden, flera stycken.
Ovan i TS finns oxå några.
t.ex. www.metalbabies.com/index.php
Leta lite i tråden så kommer du att hitta fler.
Snysop,
vi kan gärna göra det ihop. Jag hoppas ju få en ny familjemedlem vilken dag som helst ;) Är iofs inte beräknad förrens till den 13:e. Så mitt fokus kan ju tänkas förflyttas en stund, och då är det ju risk att jag missar att starta upp en ny tråd. Vi kanske ska flytta tråden till förälder, för det är väl bara någon månad kvar för dig oxå.
Jag vet inte riktigt hur man ska göra med länkar i TS, om man har för många blir det ju så himla långt. Ska vi välja ut några av de bästa, som alla levererar till Sverige?
Man kanske ska dela upp de länkar man har med. Svenska butiker och utländska butiker som levererar till Sverige och.... jag vet inte. Lite tankar bara.
Uno,
orkar du gå igenom och samla alla länkarna är det jättebra. Länkarna ovan i TS, är i stort sett alla som var med innan den 23/7, dvs tom sidan 34. Men vi har ju hunnit med en hel del sedan dess. Så det är ju lite jobb. Jag vet som sagt inte hur mycket tid jag har fram över, har jag otur så går jag över tiden med några veckor och då lär jag ju ha tid att hjälpa till att rensa.
Tänkte också passa på att beställa lite ifrån dunnis medans de har billig frakt. Gillar deras stil. Ska bli spännande att se vad de fr in mer för kläder.