• snysop

coola barnprylar

I helgen fick jag målat om barnrummet. Hade tapetserat det med en jättesöt ljusbeige pastellig tapet med "akvarellmålade" kungakronor på. När första våden var uppsatt så ångrade jag mig och tyckte att det blev gräsligt, men jag tänkte att jag fick vänja mig vid den... men det gjorde jag aldrig. Så nu är rummet helt vitt och det känns såååå skönt!!! Som ett blankt papper så kan inget i rummet nu bestämma vad vi skall inreda med!! Så mitt största gissel nu är g.a.r.d.i.n.e.r....... Vart sjutton hittar man snygga gardiner eller gardintyg som inte kostar 350 kr/m eller består att snuttegulliga nallar osv?!

• snysop

Så, nu har jag lagt in några billiga fynd i galleriet. Har skrivit pris och köpställe om det är något som någon mer än jag gillar.

Lindex är nog en av de billiga affärer som är bäst på att ha bra unisex. Köpte flera plagg där med bilar på osv som inte var enbart mörkt färgade. Men visst, de har en hel del blommigt trams också...

• snysop

Tror inte att någon har köpt någon Lodger ännu... Men de finns på www.inreda.com Jag är sugen, men de är ju ganska dyra...

• snysop

Mina barn behöver inte Bamse....

• snysop

Gunhild, De där tygerna påminner mig om de som finns på IKEA. Men de "blommorna" är iaf roligare än de vanliga på H&M osv.......

• snysop

uno,
    Är det Karin Mannerxxxx's tyger du menar? Tiny eller vad det heter? Jag tycker att det är så rackarns dyrt... 375 kr metern... Lite saftigt tyvärr om man inte är bra på att sy. Men snyggt är det iaf.

• snysop

Är det någon som vet vart de säljer "Vyssan Lull" till lägsta pris?

• snysop

Ah, då har jag blandat ihop Karins tyg och Tiny. Vad är det för tyg som Karin gör då? Det var också något med figurer..... (Noll koll på tygbranschen )

• snysop

Ah, tack till er båda. Så slipper jag bli ännu mer förvirrad.

Svar på tråden coola barnprylar