coola barnprylar
Ah, är det "monster-tröjan"? För 280 kr? Ah, när bebben vuxit ur den så kan man ju sy den...
Ah, är det "monster-tröjan"? För 280 kr? Ah, när bebben vuxit ur den så kan man ju sy den...
*heheh* Hmmm.... dags att äta kanske. Nu har jag otur när jag tänker.
Det finns alltså andra grejer att använda för att sy dockan, inte att man skall använda tröjan?
*Suck* För mig är det största bekymret med rean att jag inte vet vilket kön det är!!!
Hittar jättemycket snyggt, men vissa grejer kan jag inte köpa p.g.a den okända i min mage.
snart tre, shoppa på! Vi avundas dig!
PS se till att få ut lite bilder på fynden.
DS
Fyndade en grå stickad POP-mössa (som har någon sorts foder) för 95 kr. Blev "kär" i den på Åhléns men där kostade den 175 kr!! Så om man skall köpa POP-saker så tror jag att man skall kolla POP-affärerna före de andra.
snart tre, inte i någon av butikerna i GBG hade något påslakanset.
Eller så är det jag som är blind igen.
Är de randiga på bredden eller på längden?
Köpte du det där påslakansettet på Designtorget? Är så nyfiken på hur det ser ut...
Förresten, vilka mått bör man köpa på påslakansetten? Är täckena av samma storlek även om de kommer från Ikea eller Babyproffsen?
Gumistövlar verkar bli modernt nu, har sett flera coola i butikerna. Folk har dem till kjol och allt möjligt.
Så att hitta några coola är nog inte så svårt i dag som det var på 80-talet (då var det väl mer töntigt?). Skönt att töntstämplarna försvinner på praktiska saker...
Snygga grejer! Jag gillade speciellt jeansen med båtarna på och den randiga orange POP.
Och jag föll också för den där med hjärtan på, men har för mig att den var för dyr för mig... (tror att jag hade en reafyndsdag).
Förlåt att jag OT'ar nu tjejer, men jag är arg, ledsen och förbannad. Har ni läst denna tråd? www.familjeliv.se/Forum-3-38/m3713531.html ? Om inte så gör det! speciellt förstagångsföderskorna! Wojne wojne... sicka människor. :´-(
asra, om du lägger in länkarna i ts-inlägget och uppdaterar varje gång nån ny länk dyker in så slipper den "försvinna" i tråden.
POP hade en jättesöt vit body med ljusblå flodhästar på. Föll som en fura för den men eftersom den bara fanns i 56 så köpte jag inte den...
När jag hittar saker som jag tycker är riktigt fina så vill jag hellre köpa större storlekar än att köpa den bara för att jag _ska_ ha den. Trist om bebisen växer ur den efter 2 veckor.