• AngelEye

gratis onlinespådom, stämde sjukt bra. men fick 3 kort om graviditet.. Någon som kan säga om jag är gravid?

Jag satt och gjorde gratis tarot på internet för skojs skull. min ekonomi, jobb och kärleksrelation stämde sjukt läskigt bra i korten. Fick också 3 kort som talade om en graviditet på olika sätt, och pendeln sa att jag är gravid.

har aldrig trott riktigt på sådant där men nu börjar jag verkligen undra. Är det någon som kan säga om jag är gravid?

• Svar på tråden gratis onlinespådom, stämde sjukt bra. men fick 3 kort om graviditet.. Någon som kan säga om jag är gravid?
  • kaksmulan

Jag vet! Gör ett gravtest så får du helt säkert veta! Tyvärr är jag inte synsk men det är ett mycket bra sätt att veta om man är gravid på eller inte.

...fast om du känner på dig att det kanske är något på G så kan nog dessa spådommar stämma ganska bra, så jag förstår om du undrar...

Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • AngelEye

kaksmulan: självklart ska jag om mensen inte kommer.

det stämde sist jag var gravid och jag fick sådana kort.
    därför undrar jag om någon synsk kan säga samma sak?

• SingForLife

Shit! Beskrivningen av min man var rätt till precis 100% !!!!
    Jösses så skrämmande! Han är unik och hans bakgrund är inte som alla andras heller så jösses.... det är ingen slump inte!!

• sandyrosa
    02Smulan skrev 2008-10-25 16:06:45 följande:
    alltså är allt på sajten gratis?? Kul!
    Kritiskt tänkande också gratis.
  • sandyrosa

Kritiskt tänkande är OCKSÅ gratis. Ska det vara.

• HeartsOnFire

Jag har också varit inne på den där sidan, jag fick olika svar varje gång...tror inte på den sidan.

Svar på tråden gratis onlinespådom, stämde sjukt bra. men fick 3 kort om graviditet.. Någon som kan säga om jag är gravid?