• Norea

20 dagar kvar :-) Någon mer?

jag har sexton. första barnet kom om typ fyra dagar från nu..

• Norea

BF 9/11 Chillimello Vet ej kön..
    BF 11/11 Norea. Pojke
    BF 14/11 am79 Tjej enligt RUL
    BF 15/11 EttElakTroll Väntar en flicka enligt RUL
    BF 15/11 Kex1 Väntar en pojke enligt RUL
    BF 17/11 QuteCat Väntar en pojke
    BF 19/11 Meme Väntar en pojke. (Bf enl mens 9 nov)
    BF 20/11 Texas 06 Tjej enligt RUL
    BF 22/11 hannamiller pojke 100% säkert

• Norea

jag har handlat färdigt nu, tror jag. igår blev det klart att vi köper hus i december, så det är mycket annat att tänka på också. tycker det är lite skönt att inte bara tänka på förlossning och bebisgrejer. bara det inte blir för mkt. nu är det bara tretton dagar kvar till bebis.
    har ont i ryggen och det hugger hela tiden i ena skinkan och strålar ner värk i benet. sover inte bra heller. får ont i höften när jag ligger på sidan. den domnar bort och värker som f-n.

• Norea

jag har också jätteont i höfter och ländrygg. kör med tens apparat nästan hela tiden.

• Norea

det räcker med att jag dricker lite cola eller juice så får jag hälsbränna direkt. undviker därför de dryckerna. äter rennie när jag har halsbränna, det funkar bra.

• Norea

min lille har varit så lugn i magen i två dagar nu. det kommer bara små rörelser då och då. innan var det världen kalabalik speciellt på kvällarna. vilar han sig kanske?

• Norea

vad hialösa ni är! jag tar det lugnt. vet hur jobbigt jag tyckte det var förra gången när bebisen kommit. om man tycker man sover dåligt nu är det inget mot sen...

• Norea

nån mer än jag som inte får plats med allt i en väska? känns pinsammt och släpa dit flera väskor.

Svar på tråden 20 dagar kvar :-) Någon mer?