20 dagar kvar :-) Någon mer?
Lägger till mig på listan jag med o hoppas på att få hänga på här
Lägger till mig på listan jag med o hoppas på att få hänga på här
Jag har kommit på massa namn som jag tycker är fina o skulle kunna tänka mig. Tyvärr är jag ju sällan överens med sambon om namnen
Men de vi har gemensamt är
Elis (mitt favvo)
Love (sambon väldigt tvesam, men jag gillar det massa)
Neo
Noah
Vår första heter Oscar
I min mage tycker jag att det är sparkar o sprattel så mycket så att man aldrig får vila
hahaha, han är mycket livligare än för några veckor sen. O nu gör det ju ont när han sparkar..... det är ju sådan kraft i dem.
Nu vid 16 ska jag o sambon iväg till babyproffsen o kolla (köpa) babyskydd. Det är det enda som är kvar att inhandla.... skötväska oxå... men det ska jag köpa en skitsnygg som jag kollat ut på ett annat ställe.
Här har helgen varit bra.
Vi har varit o hälsat på svärföräldrarna (bor ca 18 mil från oss). Allt gick bra, men man är ju alltid lite nervig när man åker bort sådär ganska nära BF.
Har inte haft några känningar här inte.
Känns som att det är en evighet kvar till han tänker komma ut.
Idag ska jag skriva ut en lista till bb-väskan. Har inte ens tänkt på vad jag ska ta med mig än.
Men det blir antagligen 1 väska till mig. Sen skötväskan med bebis saker.
Sen måste jag börja packa en liten väska med sonens saker som han får ta med till barnvakten. Blir inte mycket i den väskan. Skönt när barnvakterna (våra bästa vänner) har en dotter endast 2 månader äldre än vår son.
När jag började få värkar med sonen hade jag inte börjat packa väskan alls.
Haha, nog för jag hade värkar hela dagen och hade gott om tid på mig att packa så sett, men man vill ju alltid förbereda sig lite bättre
Här är det oxå lugt.
Vad kul för er som det börjar hända saker för
Vill att det snart ska sätta igång här med.
Fick min första en vecka för tidigt, så känner på mig att jag får igen det denna gången o gå en vecka över tiden ist.
Shit vad mycket ni orkar
Själv gör jag ingenting på dagarna. Orkar ingenting alls. Har så lågt bt att jag är trött och yr hela tiden. Känner min helt slut. Det ända "nyttiga" jag gör är att leka med sonen.
Gå i affärer skulle jag gärna göra, har 5 min gångväg till knalleland. Men jag orkar helt enkelt inte, och håller på att svimma när jag väl försöker
Idag har jag faktiskt monterat ihop, tvättat och bäddat spjälsängen. Så mysigt.