majsbågar,var?
hej.jag undrar vart man kan köpa majsbågar för någonstans?såg en mamma ge sin bebis det häromdagen.Och det såg ju lite godare ut än smörgåsrånen som min son får ibland.
hej.jag undrar vart man kan köpa majsbågar för någonstans?såg en mamma ge sin bebis det häromdagen.Och det såg ju lite godare ut än smörgåsrånen som min son får ibland.
kolla inne på www.majskrokar.se
där kan man se vilka affärer som säljer majskrokarna
Finns i vanliga mataffärer, jag köper på ICA.
finns i dom flesta mataffärena eller kolla in denna sida så kan du kolla in var www.majskrokar.se/af.htm
Ica maxi har vet jag. tror det finns en hemsida som heter www.majskrokar.se där du kan kolla återförsäljare.
Brukar finnas vid barnmatsavdelningen på affären, där finns dom i alla fall i vår ica butik.
Hej!
Vi har köpt våra på Hemköp.. men de finns i de flesta mataffärer. Från början låg dem vid barnmaten/grötförpackningarna.. men sen förra veckan när vi skulle ha chips till oss själv hittade vi stora påsar majsbågar där!
Majsbågarna brukar stå bland chipsen i alla fall i de affärer jag handlar. Här finns de både på ICA Maxi & ICA Kvantum, för där handlar jag mest!
dom smakar verkligen ingenting.. jag tyckte dom såg smarriga ut, men blä, bara så du vet
mimmi 1 skrev 2008-10-26 10:33:32 följande:
choklad - inte schoklad!