• glad o nyfiken mamma

majsbågar,var?

hej.jag undrar vart man kan köpa majsbågar för någonstans?såg en mamma ge sin bebis det häromdagen.Och det såg ju lite godare ut än smörgåsrånen som min son får ibland.

• Svar på tråden majsbågar,var?
  • Lisa79

mimmi 1 skrev 2008-10-26 10:33:32 följande:

dom smakar verkligen ingenting.. jag tyckte dom såg smarriga ut, men blä, bara så du vet
    Fast det är ju inte vi vuxna som ska äta dom. För små barn som varken äter salt eller sött är dom smaskens
    Mina älskar dom fortfarande fast dom är snart 2 år!
  • LHUF

Tycker dom funkar bättre än smörgåsrån, lättare att hålla i och kladdar inte lika mkt. Och det jag såg på smörgåsrånen är att dom innehåller ju salt, men sedan hur mkt vet jag inte.. Så då känns det ju bättre med majsbågarna

Tilde 080319
  • Leos och Vincents mamma

Vi köper våra på ica maxi.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • mimmi 1
    Lisa79 skrev 2008-10-26 10:38:11 följande:
    mimmi 1 skrev 2008-10-26 10:33:32 följande:
    Fast det är ju inte vi vuxna som ska äta dom. För små barn som varken äter salt eller sött är dom smaskens Mina älskar dom fortfarande fast dom är snart 2 år!
    ja, då är dom ju jättebra! men när jag såg dom första gången fanns dom bland chips och ostkrokar, och jag köpte hem för att vara lite nyttigare smakar absolut ingenting... och saltet rinner av,.. dottern doppade dom i smör, då gick dom att äta, men hur mycket fett blev det då
  • Nina1982

Jag tycker faktiskt dom är goda! kan köpa mig en påse till mig själv (har inga barn) ända nackdelen är att man blir alldeles torr i munnen efter ett tag =) Men goda är dem! =)

• Leos och Vincents mamma
    LHUF skrev 2008-10-26 10:39:29 följande:
    Tycker dom funkar bättre än smörgåsrån, lättare att hålla i och kladdar inte lika mkt. Och det jag såg på smörgåsrånen är att dom innehåller ju salt, men sedan hur mkt vet jag inte.. Så då känns det ju bättre med majsbågarna
    Vet inte riktigt om jag kan hålla med om att de inte kladdar så mycket
    Våran lilla son är hur kladdig som helst när han har ätit dem, vi får till o med byta kläder Men han är ju iofs bara 7 månader oxå.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden majsbågar,var?