Tips på skötväska?
Tips på billig och bra skötväska? (skriv gärna pris)
Kollat på en mjuk baby travel på babyproffsen.se
Nån som vet pris på den?
Tips på billig och bra skötväska? (skriv gärna pris)
Kollat på en mjuk baby travel på babyproffsen.se
Nån som vet pris på den?
vi köpte vår skötväska på babyproffsen, den billigaste dom hade, vet dock inte priset. Men den har fungerat alldeles utmärkt. Men se till att där är gott om utrymme till nappslaska, blöjor och framförallt extra kläder som tar mycket pöats.
Jag har en vanlig väska...ser ut som en skötväska, men är bara ett stprt fack typ.
Så därför behövs en annan! Tösen blev 5 månader idag och för varje dag som går behövs ju mer och mer saker med känns det som!
Jag håller med dig. I min är det oxå bara ett stort fack och fack på båda utsidorna och små sidofack till välling. Den duger fullt för mig, men visst finns det de som nog är så mycket bättre.
Min är en vanlig typ skolväska alltså, men mickey mouse på...hehe
Vill därför ha en riktig skötväska, men MASSA fack!
Hoho...alla andra på FL! Sover ni?
Jag har Babybjörns skötryggsäck! Helt suverän med massor med fack och så slipper jag ha den hängandes på vagnen!
BABY INNOVATION köpte jag igår efter att ha haft Teutonias hopplösa skötväska som bara är som en säck. Kostar 495kr på Barnens Hus och är helt suvverän med fack och flera små utrymmen plus ett stort i mitten! I LOVE IT!!!
Lika snygg även att ha som handväska när man känner för det
VAD kostar babybjörn skötryggsäck? *vill ha*
Min kostade 369 kr på Babyland!
e det många fack i den också?
e så himla trött på min otroligt fula skötväska som hänger och dinglar på vagnen som man slår i knäna i när man går, dåliga knappar så den åker ner med jämna mellanrum, och framför allt så är det bara ETT stort fack, hur kasst som helst. har ju en massa småprylar med hela tiden så jag behöver den ultimata skötväskan för småsaker. typ.
Vi har babytravel... den är jag jättenöjd med... tidigare hade vi en emmaljunga.. precis som teutoninas är den bara som en stor säck.
Babytravel kostade 298 på babyproffsen i lördags när jag köpte vår... den har bra knappar att hänga upp den med också!
GR(X är og den allra bästa, men den är ju ganska dyr...... finns i olika modeller vet jag, kanske finns det nån billigare variant av deluxe modellen???
köpte faktiskt en på jysk bäddlager. den kostade under 200 kronor vet jag iallafall. detta är nog det enda som jag har köpt där som jag har varit nöjd med. den är rymlig och jag får ner dte jag behöver iden.
Vi har den mjuka från babyproffsen- kostade 298 tror jag- och den har fungerat perfekt i 1,5 år nu. Hel och fin och funktionell. Kan dock tycka att det finns lite väl mkt utrymme i den så att vi packar den med mer än vad som behövs med resultat att den blir väl tung, men det är ju vårt val
Å andra sidan behöver man lite mer grejor när barnen blir äldre- barnmatsburkar, leksaker, böcker mm och den har som sagt funkat bra både när min dotter var nyfödd och nu när hon är äldre.
hmmm för mig står det nu mellan en BabyTravel från Babyproffsen och en skötryggsäck från BabyBjörn - vilken ska man ha???
skötryggsäck är ju bra för då får man händerna fria och man behöver inte "gå på" den hela tiden när den hänger på vagnen.... däremot är det bra med en vanlig bara för att då slipper man ju bära så mycket själv, allt finns på vagnen...
men om det är lika mycket småfack i dom,,,,, vilken ska man ta då????
*ångest*
Baby Innovations helt klart bäst!
fenomena83: Jag kommer köpa en baby travel iaf. Vill kunna hänga den på vagnen.
Har redan en snygg ryggsäck med många fack!
Plus att baby travel är billigast
Vi har en skötväska fråg SEGR. Den hänger också på vagnen, två stora fack med mindre fack innuti, för nappflaska och annat smått. Det följer med skötbädd i den oxå! Tycker det är kanon, för när man öppnar den så faller framsidan ut så att det är skitlätt att se alla saker och man kan snabbt hitta det man vill ha.
Den var en av de billigaste vi hittade på barnens hus!
Nackdel med en mjuk skötväska är att jag ofta får jag leta länge på botten av väskan innan jag hittar det jag vill ha...
Så denna passa oss perfekt!
Men smaken är ju som baken!
Vi köpte en datorväska - harmånga fack och är stabil (kan ställa den på golvet utan att den tippar över). Är jättenöjda.