Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

UTMANING - Gå ner 4 kilo på en månad!!! 27/10 - 27/11

vill bli mamma ,hejsan jag hänger gärna på om jag får . Min startvikt är 104,4 kg nu väger jag 96 , 122 cm i midjan och nu 112

• Maddisen80

hejsan tackar så mycket att jag får hänga på
    vill bli mamma 2009 skrev 2008-11-02 09:52:54 följande:

Häng på du!
  • Maddisen80

Hejsan alla jag har fått dille på ölkorv,det är så himla smarrigt ,mycket godare än godis

• Maddisen80
    Svar på #211
    Hejsan alla, jag skulle egentligen träna idag,men de sprack jag har fått min menstration så då är det inte så roligt att träna
  • Maddisen80

Jag har börja druckit vatten när jag är sötsugen elelr så borsta tänderna och sen har jag köpt en te som är jättegod med mintsmak

SpecialK skrev 2008-11-08 19:56:46 följande:
    Attan.. nu sitter jag här efter middagen, själv.. å hemskt sötsugen.. men jag vet att jag inte ska äta något, jag vill inte helt enkelt. Min vecka har inte gått så bra, och det är först nu jag satt igång på riktigt... tyvärr...tog en långprommis idag på två timmar och har ätit väldigt sunt och regelbundet. Jag har skrivit en lista på hur mycket bättre mitt liv kommer bli med en sund vikt, alltifrån hälsoperspektiv till attraktivitet, klänningar jag kan ha igen och aktiviteter jag kommer orka och våga göra. Ville nog bara skriva av mig där, och erkänna problemet högt för mig själv..
  • Maddisen80

hejsan hur är läget,välkommen hit

MrsNash skrev 2008-11-08 20:04:23 följande:
    Skumt! Jag skrev ett inlägg tidigare idag men ser nu att det inte är med, lustigt! Mammis - grymt bra jobbat, härligt att du kommit igång med träningen!!! SpecialK - känner igen den känslan.....Din långpromenad idag var ju jättebra, alla har vi dagar då det går mindre bra.
  • Maddisen80

gör så ,de gör du rätt i

SpecialK skrev 2008-11-08 20:23:28 följande:
    Ska genast gå och "brusha gaddsen" Tack..
Svar på tråden UTMANING - Gå ner 4 kilo på en månad!!! 27/10 - 27/11