• pucken

hur är mamalicious i storlekarna?

jag funderar på att dra till med en vild chansning och beställa byxor på nätet. har jag tur kanske nåt duger. är det nån som vet hur mamalicious är i storlekarna? speciellt jeans tänker på.

• Svar på tråden hur är mamalicious i storlekarna?
  • framsteg

Jag provade Bri Strech i den storleken jag normalt har men fick gå ner en storlek! ...men å andra sidan kanske jag om några veckor behöver den vanliga storleken igen

• Tegu

Jag tycker att dom är något stora i storlekarna. Men beställ du din vanliga storlek. Hellre lite för stort än för smått

~**Lilla Kraken BF 090305**~
  • pucken

var och provade igår, vågade inte chansa på att beställa. och tur var väl det, just den butiken ska sluta med mammakläder och hade 50-70 % på alla mammakläder kom hem med 8 plagg för 892 kr. och jag tyckte nog med att de var lite stora. men det vet jag nu, så nu kan jag beställa på nätet om jag får lust.

• fiamalm

Jag skulle säga små i storlekarna, jag kunde aldrig ha deras kläder, är en 44. inte ens tunikorna kom jag i...

• yoshimi

Deras jeans säljs ju i tumstorlekar och just dom tycker jag är stora;
    jag köpte ett par 31 (har normlat 31-32) och dom är för stora.

• Mina småtroll
    yoshimi skrev 2008-10-28 18:34:50 följande:
    Deras jeans säljs ju i tumstorlekar och just dom tycker jag är stora;jag köpte ett par 31 (har normlat 31-32) och dom är för stora.
    Tror inte att det är vanlig tumstorlekar dom säljer. Det står på deras sida att storlek 31 är lika med en 44:a.

Jag köpte jeans, jacka o klänning där nyligen. Har vanligtvis storlek 42 i byxor så jag beställde jeans i storlek 31, vilket då ska vara som en 44:a, och det tror jag stämmer. Dom är lite stora. Jackan o klänningen köpte jag i large men dom känns lite stora...Så jag skulle nog säga att dom är något stora i storlekarna. Men vi är ju flera här som tycker olika!

Beställ din vanliga storlek tycker jag!
Svar på tråden hur är mamalicious i storlekarna?