hur är mamalicious i storlekarna?
jag funderar på att dra till med en vild chansning och beställa byxor på nätet. har jag tur kanske nåt duger. är det nån som vet hur mamalicious är i storlekarna? speciellt jeans tänker på.
jag funderar på att dra till med en vild chansning och beställa byxor på nätet. har jag tur kanske nåt duger. är det nån som vet hur mamalicious är i storlekarna? speciellt jeans tänker på.
du ska beställa samma storlek du har som när du inte är gravid. Strl 38 normalt så beställerdu i strl 38.
Jag provade Bri Strech i den storleken jag normalt har men fick gå ner en storlek! ...men å andra sidan kanske jag om några veckor behöver den vanliga storleken igen
Jag tycker att dom är något stora i storlekarna. Men beställ du din vanliga storlek. Hellre lite för stort än för smått
var och provade igår, vågade inte chansa på att beställa. och tur var väl det, just den butiken ska sluta med mammakläder och hade 50-70 % på alla mammakläder kom hem med 8 plagg för 892 kr. och jag tyckte nog med att de var lite stora. men det vet jag nu, så nu kan jag beställa på nätet om jag får lust.
Jag skulle säga små i storlekarna, jag kunde aldrig ha deras kläder, är en 44. inte ens tunikorna kom jag i...
Deras jeans säljs ju i tumstorlekar och just dom tycker jag är stora;
jag köpte ett par 31 (har normlat 31-32) och dom är för stora.