Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa
    Buttelina skrev 2008-10-26 22:26:38 följande:
    haha detta var nog 5:e den andra funkade inte länken till trend2kids... ska man göra det ska man göra det perfekt
    japp nu när vi ändå håller på att krångla så är det lika bra att se till att allt fungerar som det ska
    Nu när allt fungerar som det ska så ska jag ta och hoppa i säng. Godnatt!
  • FL Lisa

godmorgon godmorgon!

Duntoffla skrev 2008-10-27 09:11:18 följande:
    Morrn morrn!Hur står det till här?

Här är det bara fint. förutom att jag inte vet om jag vill kalla det morgon..vi steg upp 5 idag också. A verkar inte ha fattat det här med omställning av klockan...så han sover sin förmiddagslur redan nu. Kan bli en spännande kväll det här.

Själv då?

• FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-10-27 09:23:58 följande:
    Vilken duktig tjej!
    ja nattningen är inget problem..eller alltså han somnar vid 19 men igår vaknade han massor med gånger på kvällen men somnade om rätt fort i alla fall.

ajdå..och du som slitit så med den där trappen. Du får helt enkelt leva med jacken nu och fixa den på nytt igen när alla barn flyttat hemifrån

Skulle du och N förresten komma förbi på Andys idag? Jag sitter och funderar på om jag ska orka mig dit. Vi måste ju iväg hemifrån när A vaknat och fått lunch men det är ju rätt skönt väder ute idag. Vi har redan hunnit vara ute och härja i över en timme på morgonen.
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-10-27 09:49:09 följande:
    OK. Så har Noel varit den senaste tiden men med lite extra shot välling/ersättning så har det blivit bättre. Fast härom dagen var det ett himla gnäll men det är nog tänderna som spökar. Nu har jag lagt honom. han verkar jättetrött. Jag måste verkligen få lite ordning på rutinerna känner jag.Jag hade tänkt att ev träffa dig efter träningen men nu blir det så att min mamma kommer att passa Noel medan jag tränar (han gick inte att lämna på minisats sist min lilla Blyger) så det funkar nog inte. Jag kommer nog möta upp henne där efteråt eller skynda mig hem.
    hur går det vällingen förresten? Fungerar det med pulvervälling nu?

okej bra att veta angående Andys. Kanske att jag också skippar det idag och tar mig ut i det härliga vädret istället.
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-10-27 10:09:26 följande:
    Ja, jag hoppas att det är på väg. Affären gjordes 16/10 så jag tycker att det borde kommit men man vet ju inte när folk skickar. Håller tummarna!Har en lammsuit, en stjärnsuit, ett pyjamasset (sålde av Noels gamla Kappahl), två Katvigbody (en till Lisa) på väg hem nu
    ja vi har ju också börjat trycka i Alvin mer mat och det har faktiskt resulterat i mycket bättre sömn..han har ju bjudit på några nätter nu med noll uppvak och somnat redan 19 och vaknat 07. Att blanda välling och ersättning är nog smart så att han vänjer sig vid vällingen...snart fungerar det nog med bara välling.

haha...har det blivit lite för mycket shopping den här månaden? Men du måste ju spara undan lite pengar till mässan.
  • FL Lisa
    Tindrisen03 skrev 2008-10-27 10:17:56 följande:
    Behöver hjälp!!Är så sugen på den här www.freshmilk.se/product_info.php... eller rättare sagt, jag har beställt den (för ynka 500 kr på Freshmilk)men inte betalt den och kan inte bestämma mig om jag ska ha den eller inte. Är det praktiskt överhuvudtaget med anorak? Vad tycker ni om färgen på en liten 2-årig tjej?

jag har en anorak från Mini a Ture till min lilla grabb på 13-månader. Den ser inte riktigt ut som den där men det är nog bara för att det är olika säsonger..min är köpt förra säsongen. Jag äääälskar min och tycker det fungerar utmärkt med anorak fast då klär ju inte Alvin på sig själv. Dom behöver ju hjälp med att stänga dragkedjan om den är bak i ryggen men är den på sidan kanske dom kan fixa det själv (ser inte på bilden var den här jackan har dragkedja..om den nu har någon)

Och färgen på den du länkade till tycker jag är underbar. Klart du kan ha den till en tjej!

• FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-10-27 10:09:26 följande:
    Ja, jag hoppas att det är på väg. Affären gjordes 16/10 så jag tycker att det borde kommit men man vet ju inte när folk skickar. Håller tummarna!Har en lammsuit, en stjärnsuit, ett pyjamasset (sålde av Noels gamla Kappahl), två Katvigbody (en till Lisa) på väg hem nu
    hahaha...Neah hade väl tråkigt och kände för att leka lite med Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11