Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Godmorgon, kul med en ny, fin tråd - bra jobbat, tjejer!

Jag väntar paket i veckan  - lite Katvig

Var hittar man brun/brun-randiga tights?

• snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-10-27 08:10:32 följande:
    ÅÅ jag tror jag måste ha Molos rosa/lila randiga byxor till Milo. Sååå sugen på dom. Älskar dom röd/oranga dom sitter så fint på Milo. Visst kan man väl, med en turkos tröja till??
    Japp, klart du kan
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-10-27 08:10:32 följande:
    ÅÅ jag tror jag måste ha Molos rosa/lila randiga byxor till Milo. Sååå sugen på dom. Älskar dom röd/oranga dom sitter så fint på Milo. Visst kan man väl, med en turkos tröja till??
    Visst har du lila enfärgad tröja också? Det blir ju finfint till byxorna!
  • snigelina
    agster skrev 2008-10-29 08:20:03 följande:
    okidoki. Var lite nyfiken bara Funderar på att kanske handtvätta min nya (fick en ny eftersom den andra blev ful i kantbanden) så kanske den röda färgen förblir röd och inte färgar av sig av det blåaDags att fixa inför dagis!
    Fast handtvätta, då blir det ju kanske fel temperatur. Jag reklamerade min och saknar den, men den var ju ful så vad gör man?

Den lila hon har höll färgen, men jag ska tvätta den igen nu i veckan. Tror allt att jag måste reklamera den också för det har lossnat väldigt mycket lurv på insidan.
  • snigelina
    ängeln83 skrev 2008-10-29 08:14:07 följande:
    Godmorgon.Jag har inte tvättat den än, hade gärna prov tvättad den men vi har ingen torktumlare.
    Får jag titta in hos dig?
  • snigelina

Oj, är det lagersalg nästa vecka? Då kan jag inte åka Bläk!

• snigelina

Om nån önskar leta lite åt mig så får ni gärna plinga i inboxen. Kan sätta in pengar i förskott och pröjsar även lite bensinpengar!

• snigelina

Fler än jag som sitter och filar på molo-lista?

• snigelina
    Buttelina skrev 2008-10-29 21:26:36 följande:
    jaaaag
    Haha
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11