Inlägg från: Tindrisen03 |Visa alla inlägg
  • Tindrisen03

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-10-27 09:20:11 följande:
    Vildänglar- Visserligen ligger den inte mitt i smeten utan på Kungsholmen men de har Nova star, Molo, Katvig, Kik Kid, IdaT, Hollys. Dock inte Småfolk.  Mysig butik med trevlig personal.Små Grodorna- Nära Vildänglar. om du vill ha VillervallaMatador- Ligger på Söder (Hornsgatan vid Slussen) Molo, Katvig, IdaTSmallkids- På Söder. De har Småfolk, IdaT, Villervalla, Nova star, Kik KidBabyshop- på Söder. De har Plastisock, Nanoou, Moonkids, NS, IdaTÅhléns city har lite KatvigSprall på NK- Har Molo men haft trist utbud då jag varit därSen såg jag en ny butik (för mig i alla fall) på Söder (har för mig att det var på Tjärhovsgatan) som heter Under. Var aldrig inne men såg att de hade Småfolk.Sen finns även Mini Rodini på Söder om du gillar deras kläder
    Haven i Vasastan har lite MOlo och Nova star + en del annat www.havenstockholm.se/

Som du kan se ligger inte de roligaste affärna med barnkläder mitt i city. Dock kan ju Zara, NK, Åhléns city ha en del fina barnkläder om än ej danska
  • Tindrisen03

Behöver hjälp!!
    Är så sugen på den här www.freshmilk.se/product_info.php&products_id=2073 eller rättare sagt, jag har beställt den (för ynka 500 kr på Freshmilk)men inte betalt den och kan inte bestämma mig om jag ska ha den eller inte. Är det praktiskt överhuvudtaget med anorak? Vad tycker ni om färgen på en liten 2-årig tjej?

• Tindrisen03

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-27 13:30:53 följande:

Ja, jag måste köra en av varje nu eller nåt, sista storleken i molos suits ju    *snyft*håller tumsen att den finns kvar till dig!!!
    Hoppas inte Ida får för sig att hon skall sluta med blöja än på ett tag då Jobbigt med alla knapparna när det är bråttom..
  • Tindrisen03
    ängeln83 skrev 2008-10-27 15:33:07 följande:
    Super härligt. O du kanske förstår varför när du ser denna bilden O så var toan o allt i typ olivgrönt *ryyyyyys*Det blir svarta stora klinkers plattor på golvet o sen vitt kakel, avlångt men vi har inte riktigt bestämt i vilken storlek än.
    Precis så har vi det i vårt badrum..ett litet tips är att ta svart el grå fogmassa. Vi ahr vit och när man har stora klinkers blir det så synligt när fogarna blir smutsiga. Ett par kompisar tog mörk fogmassa och det blev jättesnyggt
  • Tindrisen03
    Tindrisen03 skrev 2008-10-27 16:19:52 följande:
    Precis så har vi det i vårt badrum..ett litet tips är att ta svart el grå fogmassa. Vi ahr vit och när man har stora klinkers blir det så synligt när fogarna blir smutsiga. Ett par kompisar tog mörk fogmassa och det blev jättesnyggt
    Mörk fogmassa på golvet alltså
  • Tindrisen03
    jemmis skrev 2008-10-27 17:53:39 följande:
    Tack tack... Ska som tur är ska vi inte bo mitt i city utan på Nybrogatan (tror jag). Det ligger väl på söder??? o där verkar det ligga en del härliga affärer...
    Nybrogatan ligger på Östermalm.
  • Tindrisen03
    Tjollabolla skrev 2008-10-29 18:49:50 följande:
    Ahh toppen! Då inväntar jag rapport Tack! Ja overallen är verkligen fin. Nu tycker jag det kan bli kallt så jag kan använda den, hehe. Ja Milo o brorsan är grymt lika!
    Åhh nu blev jag sugen på overallen igen Jag som skickade tillbaka min men det kanske var stl det var fel på. Jag hade ju stl mindre än din. Borde nog också ha tagit 2 år. Det enda jag är tveksam till är luvan . Tyckte den hängde så konstigt när man inte hade den på som Milo har på kortet. Tycker ibland att det ser ut som det fattas knappar framtill på både overaller och jackor. Säkert ingen som förstår vad jag menar dock Har du ngn bild där han inte har luvan på huvudet?
  • Tindrisen03
    Tjollabolla skrev 2008-10-29 19:29:07 följande:
    *ASG* DEN ska jag ha!
    Det var på minpluddevutt du köpte overallen va? Vad köpte du den för? De verkar ha tagit bort sin rabatt på dem nu.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11