• Nika

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Ängeln! Tack för länken hit!
    Helt skumt jag läser ju här varje dag och har den i mina favoriter...men helt plötsligt var denna tråd helt borta! Fick inte ens upp den om jag sökte...Fick ju panik! Jag måste få en dos danska kläder varje dag ju.....inte så bra för plånboken i och för sig... 

• Nika
    J esssica skrev 2008-11-03 13:15:59 följande:
    Tror du?Linnea har 116 och är 104lång.
    Sonen är 104 cm och vi har 110 (skulle säkert kunna haft 116 också)... Färra året gröna Molo i 110 sålde vi däremot för den var fortfarande för stor i år.
    Dottern som är 113cm lång fick låna hans 110 nu  i veckan och då satt den precis men hon kunde ha den!
  • Nika

hej alla!

Superfin shopping som vanligt i BT!
    Vad ni har handlat!!!
    Kul att se en bild på Butte "In action"!
  • Nika

Hej Alla!

åh så söta små bebisar...som alla har blivit såå stora nu!
    har haft köpstopp ett tag  men nu har mannen fått jobb! Jippie! Började spana på lite småfolk och vad lite de svenska shopparna har tagit in!...jobbigt att behöva beställa fr Dk hela tiden... mannen sa lite försynt att jag kanske inte behövde handla upp hela lönen...

inte hela kanske..men det kliar i fingrarna...

• Nika
    Buttelina skrev 2008-11-12 14:28:50 följande:
    tack gumman NYA SMÅFOLK HOS POPPILOPP!!!!!!!
    Och jag som klagae på at de svenska shopparna inte hade tagit in så mkt småfolk! jag hade ju spanat in så mkt fint på de danska shoparna
     ...poppen måste ha läst här ...
    tur att mitt köpstopp är hävt nu!
  • Nika
    Buttelina skrev 2008-11-12 14:48:36 följande:
    Nika skrev 2008-11-12 14:44:15 följande: den här tröjan väntar jag på...sonen älskar grävskopor..www.troldeborn.dk/picview.asp id=34486 den är jättefin!! den andra färgställningen med grävskopor fanns ju på poppen
    kanske kan låta mig övertalas till den andra förgstälningen dådå...bara för att du tjatar

(måste ju ha ngn att skylla på när mannen klagar!..butte tvingade mig! )
  • Nika
    Buttelina skrev 2008-11-12 14:59:52 följande:
    japp, jag beordrar dig att köpa den NU *skyll på mig*
    din order är min lag!...bara för det så MÅSTE jag gå förbi Batinki på hemvägen!!

Ella kommer att gilla kanin tröjan...den är ju lila+ rosa+kaniner...vad mer kan man begära?
  • Nika

Butte: vad fin outfit  i BT! Vad har Isabelle för byxor till knapptröjan? Katvig?

• Nika

god kväll! barnen badade och satta framför tv:n...förhoppningsvis somnar de snart...
    så att man kan ägna sig åt fl...

Dottern fick väkja outfit själv idag (BT) ...prickigt funkade ju ganska ok till småfolk

• Nika
    JuliaochNelly skrev 2008-11-14 19:04:11 följande:
    sant men helt galet...
    för såå snygg är den inte...hade det varit en tröja med kossor på däremot...då hade jag budat!
  • Nika
    Buttelina skrev 2008-11-14 19:04:21 följande:
    gud vad fina barn du har
    tack butte! ...lika söta som dina! våra barn påminner faktiskt lite om varandra med de busiga blickarna!
  • Nika

Kolla här då.. sonen har ju starka åsikter om kläder....
    det första han sätter på sig när han kommer från dagis och när han vaknar på morgonnen är tyvärr inte danskt.... Han har till och med åkt till affären i den outfiten ...men en fleecejacka över...

• Nika

och här vill mannen "låna" min dator...hörs imorgon!

• Nika

Fina barn i BT som vanligt!
    Tjolla: fin Milo i djungelsuiten...och långt hår är inne nu!

• Nika
    Buttelina skrev 2008-11-18 14:33:25 följande:
    jooo åhh!!
    Det är ju jojoa som säljer ellr hur? då måste hon ha haft den till Emma...hm då blir den för liten för min tjej.. du "får" den Butte
  • Nika

hej i tråden förresten!
    Butte har du köpt den nya blå småfolk med äpplen till Bia? (långärmade)..jag är såå sugen men måste vänta på lön...

• Nika

Hej!
    Så fina bilder i BT! ..som vanligt!
    Butte: flowerklänningen var ju såå fin! Jättefin modell!

Nu har jag hittat en ny Molo som sonen kommer att älska..med dinosaurier!..ni har säkert sett den redan..jag är lite sen av mig

shop.millepercille.dk/ShowImage.aspx

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11