Inlägg från: seadwarf |Visa alla inlägg
  • seadwarf

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Halloj.. Jag har varit borta ett par dagar... verkar som FL har strul igen.. La in en bild på lite shopping iaf

Borde nanna kudden tidigt ikväll *trött*.. fina bilder i BT och bra att ni styr upp med nya trådar o så ...

• seadwarf

Halloj :)

Nu är ju tråden alldeles omöjlig att läsa ikapp ju ;p... mååånga sidor....

Satte ihop lite bilder på Emelie i Småfolkssuiten o la in i BT, hon var så söt i den

Emmsan - fiiin jacka!

FL Lisa - söööta Alvin .. behålla tycker jag, tycker de där ränderna är jättefina på både flicka oc pojke :)

nikki - snygg tröja :)

Jen80 - fiiiina Ava Kyss

Jessys - fina inköp!

Humla - gulliga Moa i fina kläder Glad

Bubblan - vilka härliga tjejjor :)

• seadwarf
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 15:54:03 följande:
    seadwarf--- ååååå vilken liten sötis i Småfolksuiten
    Tack Flört
  • seadwarf
    nikki2006 skrev 2008-10-28 16:00:24 följande:
    Vilken liten sötis jag hittade i bt
    Glad

Mm, hon passade jättebra i den, så kul när man fångar de där busögonblicken på bild ;).. hela hon bara lyser *älskar*.. hihi...
  • seadwarf

Åhh, här pratas det Molo-salg för fullt ser jag .. massa fiiin molo i BT!!

Jag har ingen möjlighet att åka så är ju ganska avis

Hittade en shop som inte finns med i TS.. http://shop.verashus.se/  (har ingen anknytning till den, bara för att vara tydlig ;p)

• seadwarf

Gokväll o gonatt

Jag lade in lite bilder på Emelie i BT

Idag har jag endast shoppat en kanelbullesuit från Sobea

Vilka ska på underbara barn mässan på fredag?

• seadwarf

Har inte läst ikapp tråden ikväll.. vilka är det som ska på mässan imorgon? Så man vet vilka man kan hålla utkik efter (eller gömma sig för, beroende på hur framförallt sonen sköter sig *s*)...

• seadwarf
    Duntoffla skrev 2008-10-31 23:51:27 följande:
    Ok. Jag kollar på Gucce. De har den ju på webben i alla fall. NU ska jag lägga mig. Imorgon drar vi till Preggi så får A och Noel leka med F och tjejerna medan mammorna och Jompa går på mässa Go natt!
    Gucce hade den med på mässan.. kommer inte ihåg vad den kostade dock.. hm, stod ju till och med o höll i den.. Tror inte den var billigare än 150:-.. men har som sagt inte riktigt koll, hehe.. *virrig*.. Jag höll mig från shopping idag faktiskt.. fanns jättefina småfolkhoods, både blå och grön med bruna äpplen.. fast i olika montrar.. Kliade i fingrarna att köpa, men kunde inte bestämma mig för Vad och Om jag skulle ha nåt så det blidde ingenting alls till slut *s*.. kanske lika bra det ;p... Hade en trevlig dag med glada goa barn iaf
  • seadwarf

och en jättesöt småfolk klänning till Emelie, rosa med bruna apor på fanns det... *suktar*.... den var det ju 30% på.. hm... vill ju egentligen ha massor......  

• seadwarf
    Buttelina skrev 2008-11-01 00:08:04 följande:
    åhh fina småfolk hoddiesarna. dom är såå fina! vad kostade dom?? fanns det rosa med orange äpplen?
    mm, suuuuperfina är de! kommer inte ihåg vad de blå kostade, de gröna var det iaf 30% på (är det 450:- som är ordinariepris?) typ dryga 300:- då väl? såg inga rosa vad jag kan komma på.. fanns lila långärmad t-shirt med mörkare lila äpplen till 30%.. o så kostade blå kortärmad t-shirt med bruna äpplen 175:-.. har varit en lite snurrig dag ;p.. hade hampus (och emelie som mest var glad o lugn) med mig att hålla koll på o underhålla samtidigt som jag försökte få kolla på alla fina grejjer ...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11