• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

God morgon tjejer.

Så fin tråd du gjort Butte

• jompa
    Buttelina skrev 2008-10-27 07:40:35 följande:
    god morgon ojojoj, jag har en suuuuur bia bus här. han vaknade förkyld som attans när kl var 5 och har gnällt sen dess i princip
    Låter inte roligt. Har han feber oxå?
  • jompa
    loveliva skrev 2008-10-28 07:37:57 följande:
    God morgon !!!! Sover alla ??? Idag har jag ett litet födelsedagsbarn här som fyller 4 år (hjälp vart tar tiden vägen).
    Grattis till Love på fyraårsdagen.
  • jompa
    loveliva skrev 2008-10-28 20:56:17 följande:
    Ahaa !!!! Tack för dina erfarenheter Just det ja lite stolsaktig är den ju  Men funkar kanske till min lilla dam Ska åka till affären & prova nån dag. För beg ska man visst akta sig för då de har mycket problem med bromsen ???
    Jag gillade inte Been alls, tyckte den var hård och köra och min lilla tjej satt inget bra i den. Det enda pluset var ju att man fäller ihop den i en del istället som med camen som delas men camen är mycket mysigare tycker jag.
  • jompa
    JuliaochNelly skrev 2008-10-29 07:28:11 följande:
    hehehe aa det har ju sina fördelar att vara det alltså vaken på jobbet nää nu ska det ätas frukost... någon som ska på smallkids rean borde man vara där 11 då dom öppnar?
    Hahahahah ja det är nog lättare att få nått gjort då
  • jompa
    loveliva skrev 2008-10-29 07:35:35 följande:
    Hej *vinkar*Jag är varken vaken eller på jobbet

Då är det illa.

Är allt bra med dig och ungarna?
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-10-29 07:50:09 följande:
    GodmorgonVaknade nyss, men som vanligt somnade Liam om när jag väl kommit ur sängen, jaja.La in lite bilder i BT från gårdagen.
    God morgon.

Sötaste Liam i BT
    Känner igen det där med att riva ut alla leksaker
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-10-29 07:53:10 följande:
    Morrn Aaaah, riva ut allt o sen hitta på nåt annat, varför ska man leka med dom för lixom?Näpp, här blir det inte en leksak till förens han vet hur dom ska användas
    Precis och så är det mamma som sen får städa undan allt.
    Jag är väldigt trött på alla små saker som ligger överallt hemma, kanske ska införa bara stora leksaker och väldigt få
  • jompa

Hallå tjejer.

Hemma tidigt då vi hade halvdag, skönt eftersom jag var på Golden Hits igår och stuffade.
    Hur är det med alla er? Shoppas det nåt?

Jag har shopping torka, hittar inget jag vill ha och ungarna behöver inte nåt heller.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11