Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Mååårning!
    Superbra ordnat med tråd nr 11

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Jag vill också minnas att nya kollektionerna släpps tidigt på våren..och ryktet går att det kommer lurvar även på våren från Molo..jag tror på det när jag ser det men rosa/gul bla pratades det om i lokala affären

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

På tal om Pappelinamattor så säljs de här oxå:
    http://www.forr.se/

Bästa mattan när man har barn är plastmattan anser jag..vi har det så gott som överallt..
    Hittar man ingen Pappelina man gillar (hur det nu skulle gå till ) finns ju Horredsmattan oxå

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Gokväll

Jag och min lunginflammation kikar in för att fråga ifall någon har sett Katvigmössan i orange/turkos någonstans?
    Är ju slut ööööverallt eftersom den lämpligt nog reats ut när jag inser att det saknas en här hemma

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    loveliva skrev 2008-10-28 20:35:46 följande:
    Nämen fyyy har du lugninflammation KRYA PÅ DIG !!!!!!!!!!!!!!! Ussh många som är sjuka nu, inte bra...,
    Tack
    Nu kan jag faktiskt säga att jag är sjuk..jag har allt som rör en förkylning och börjar bli lite less nu..
    Har inte ens orkat tröstshoppa för att jag är sjukFörvånad DÅ är jag minsann sjuk
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 20:40:14 följande:
    Loveliva--- aaa dig kan man lita på   va e du sugen på? Usch!! lunginflammation   *kryapådigkram*
    Tack tackDet är ju ok att va lite sjuk en dag när man får ligga i soffan, äta glass och kolla på Dirty Dancing *mys* MEN nu är jag som i koma och fixar inte ens Dirty Dancing som jag har sett sjukt många ggr  
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Hehe- det räckte att kolla allt fint i BT för att förstå att Molos lagersalgdatum är släppta
    Guuuud vad skoj!! Vilka dagar åker ni?

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-10-29 10:57:01 följande:
    onsdag
    Såklart!! Jag har inte heller tålamod att vänta..ska hänga på låset
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-10-29 11:02:29 följande:
    ska du dit på onsdag?? hur kommer du dit???
    Vi kör bil ner på onsdag till Malmö, tar tåget över till Köpenhamn och 26:an till salgen..Funkade jättebra i våras
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11