• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Hej,hej i tråden..

Har nu fått äran att shoppa lite tjejkläder i 92 och undrar om någon har något bra tips..
    letar bla katttröja med prickar och prickbyxorna i rosa ..
    Här är det nu nedräkning på allvar-ca 21 dagar kvar innan vi blir 6 i familjen-GULLPPPP

Mår nu riktigt bra förutom grav krämpor-önskar bara få ut lillbebben och hoppas då vara "normal" igen..

• maugu

Tjolla-jag tycker det verkar vara en fin Milo i en fin overall...

Är så avvis på er som ska på lagersalg..jag hoppas kunna joina framöver då det blir närmre från Wien än här i min norra hemisfär

Är ni många från tråden?

• maugu
    Buttelina skrev 2008-10-29 20:11:10 följande:
    varför är pillen så rolig att dra i ??
    Här är en till pillesnoppdragare helt salig när han får vara utan blöja och "dra fritt" i den
  • maugu
    Buttelina skrev 2008-11-02 12:13:48 följande:
    haha jag hade ju 24 suits i gaderoben ... tvättar nu och insåg att jag hade ca 14 st i tvätten också
    Heja Butte
    Ser framemot T framöver-ligger ju en stk back efter A (är så nöjda med det jag köpte av dig-passar perfekt).

Jag har rensar mitt berg och har nu "endast" 10 suits i den storlek som används-såååå duktig
  • maugu

Även jag sällar mig till de nyfikna-mitt ombud hoppas jag funnit något på min lista
    Ån, är så avundsjuk på pölsekärringarna som varit i DK idag...suck..

• maugu
    nikki2006 skrev 2008-11-05 18:44:00 följande:
    Jag kommer åka imorgon, har äntligen fixat barnvakt i sista sekunden. Lite stressad, hade ju inte räknat med att följa med så jag har ju inte packat nåt eller förberett nåt HJÄLP
    Åh, vad kul...förstår att det blir lite att planera ikväll men ack så roligt..
    Har någon hört något-typ sms om det var bra utbud eller så?
  • maugu
    nikki2006 skrev 2008-11-05 18:45:52 följande:
    Ja tydligen mycket uttrar ränder och kaniner och inga kossor eller bambi
    Skit oxå-jag som ville ha lite mu med röda kantband men det andra låter lovande

Pst!Vad fin tröjan var på J
  • maugu
    Emmsan skrev 2008-11-05 18:50:16 följande:
    meeeen det kommer nya grejjer varje dag jööö
    Jo-men mitt bud var där idag dvs min chans är över att få mu-men, lamm menar jag och de kanske fanns?!Är lite förvirrad på tangenterna
  • maugu
    nikki2006 skrev 2008-11-05 18:51:34 följande:
    Ja eller hur suupersnygg, jag är sååååååååååå nöjd, tack igen
    Vad bra-själv har jag snöat in på den gula med blå stjärnor och svart kantband (sonen har alla storlekar tom 92-det var hans första MOLO-suit i stk 62)

Så lite så
  • maugu
    081016 1 skrev 2008-11-05 18:52:46 följande:
    Självklart Blir stressigt dock då vi ska flytta på söndag...du har förresten inte möjlighet att hjälpa till Vi har STORA problem, INGEN som tidigare lovat oss hjälp med flytten kan plötsligt hjälpa till...inte ens pappa för han ska till halmstad på någon j*vla fotbollsmatch Antingen behöver vi någon som kan hjälpa till att passa Maia medans Felipe o jag flyttar möblerna, eller någon som kan hjälpa till att bära och kanske köra lastbilen ( jag har hyrt en sån där liten lastbil på Statoil och jag har ALDRIG kört en sån förut!)Känner mig superstressad just nu...så mycket på gång! Köpenhamn på fredag, flytt på söndag från min lägenhet, stort projektarbete i skolan nästa vecka och framåt, sen städa lägenheten hela nästa helg och sen 2 veckor efter det ska F flytta allt sitt pick o pack och 1 vecka efter det åker vi till Argentina *pust*
    Jisses-hade jag bott nära så hade Maia fått fått leka hos mig &mina tre yrväder..
    Fy sjutton vad trist när folk backar ut i sista stund..
    Kram
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11