Inlägg från: hallonmumrik |Visa alla inlägg
  • hallonmumrik

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Hej.

Jag älskar också dansks barnkläder de är helt underbara.

En fråga bara. Har ni egna webshoppar eller känner någon som har det som ger er bra rabatt eller hur sjutton kan man finansiera allt det som jag bara idag såg i bildtråden?? Ja menar ju Molo kostar ju 200-300kr plagget :)

Jag har bra ekonomi, är inte avundsjuk eller så, men undrar helt enkelt hur ni får det att gå ihop. Måste ju bli shopping för många många tusen imånaden???

Eller har ni något hemligt knep som ni vill lära ut??;)

• hallonmumrik

aha, oki ja har läst en del om de där lagersalg. Fan att man inte bor neråt landet då, skulle lätt åka om ja kunde o de va värt det.

Allvarligt, jag skulle nog kunna shoppa ihjäl mig på barnkläder om jag bara släppte lös. Men jag köper också rätt mycket på rea, då får man lite mer för pengarna känns det som :)

Säljer ni det vidare sen på tradera eller hur gör ni? känns lite surt att ge bort alla kläder också när man vet hur mycket pengar de kostat i inköp.

• hallonmumrik

Det värsta är att jag tror att jag skulle kunna bryta lös ordentligt. Än så länge har jag köpt en massa kläder, mycket plastisock, ida t, moonkids och en del molo men på rea. Och det kan jag motivera lite mer för mig själv på något sätt. (försöker döva mitt samvete lite :) ) Men jag läser en del här inne och kollar era fina bilder i bildtråden så kanske är ja snart hel fast! :)

En fråga, TS, är det typ nåt slags Tradera fast i danmark??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11