Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Godmorgon! Vilken FIIIN tråd!

Så drygt med måndag. Ska jobba till sex ikväll. *blä*

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-10-27 08:04:43 följande:
    guuud vad drygt!
    MMM riktigt drygt. Vi ska på studiebesök på en annan förskola. Kommer väl inte hinna se Milo alls ikväll Men resten av veckan slutar jag 14

HOPPAS min overall kommer idag! Eller, Milos overall. Den är nog något snyggare på honom faktiskt än på mig

AGaster: SÅ fin grabb i bt!
  • Tjollabolla

ÅÅ jag tror jag måste ha Molos rosa/lila randiga byxor till Milo. Sååå sugen på dom. Älskar dom röd/oranga dom sitter så fint på Milo. Visst kan man väl, med en turkos tröja till??

• Tjollabolla

Ähhh gud vilken dryg dag! Var hemma halv sju, har försökt få Milo att somna sen sju och nu har han precis gett upp... Å Nu måste jag betala räkningar. Tjoho! Och ingen overall i lådan idag

Shit vad ni skrivit idag! 40 sidor sen i morse, vad tusan har ni babblat om!

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-10-27 21:03:38 följande:
    japp den är inköpt tack för du tänkte på mig hjärtat vi snackade ju innan om när vårkollektionen kom i våraskolla på datumet på fotot
    ÅÅÅ va GO han e på den bilden! Var dom verkligen så små i våras?! Sanslöst...

Butte kan inte du och din goa familj komma hit och leka med min lilla familj en lördag? Det hade vatt så kul! Gubbarna kan dricka öl och vi kan prata kläder
  • Tjollabolla

Godkväll!

ÅÅ kan inte titta i bt, blir sjuk av Noels fina bubbles! *MÅSTE HA* Räcka ut tungan

Bubblan: Söööta Bubblan med väskan Så gulligt!

Loveliva: Grattis till Love, stora 4 åringen Hur har det gått på dagis nu? har dom slutat?

• Tjollabolla
    Helle skrev 2008-10-28 20:11:31 följande:
    Men hade de inte på Hippo då? Nu när det var rabatt och allt.
    Nääe, fortfarande inte fått overallen! Hade verkligen hoppats på idag, beställde ju i torsdags. Men men, nu MÅSTE den komma imorgon...
    Duntoffla skrev 2008-10-28 20:13:06 följande:
    Bubblan- tack! Så kände jag också när jag såg dem på Ida. Har jagat dem sedan dess men nu är de äntligen mina
    ÅÅÅ ja Noel är sååå fin i dom...
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 20:17:14 följande:
    Jo, jag fick dem ju.. Men de va felmärkta    max en 74 eller 80.. så jag returnerade dem o väntar på rätt strlk än..
    Ah vad drygt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11