Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Hej på er !!!!!!!!

Vad händer här ???
    Sabotage av matador ?

• loveliva
    nikki2006 skrev 2008-10-27 15:00:36 följande:
    Det var det innan men verkar funka nu Hur är det med dig idag???
    Här är det bara fint !!!!
    Pojkarna sover i soffan & Hilda petar dem i ansiktet
  • loveliva

Fina fina bubblan i splash !!!!!

• loveliva
    ängeln83 skrev 2008-10-27 15:08:33 följande:
    Back again, middag avklarad o sambon är återigen iväg körd till soptippen ÄNTLIGEN är badrummet borta.Fick bara paket till mej idag, ett par jeans från T, SÅ nöjd, dom satt som ett smäck.
    Åhhh vad härligt med nytt badrum !!!!
    Vad blir det för färg på kakel & klinker ???
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-10-27 15:33:07 följande:
    Super härligt. O du kanske förstår varför när du ser denna bilden O så var toan o allt i typ olivgrönt *ryyyyyys*Det blir svarta stora klinkers plattor på golvet o sen vitt kakel, avlångt men vi har inte riktigt bestämt i vilken storlek än.
    Ok, det var kanske ingen höjdare
    Men det nya låter som om det blir toppen !!!
  • loveliva
    081016 1 skrev 2008-10-27 19:32:14 följande:
    Godkväll Nu hittade jag hit!Har lagt in lite bilder i BT från helgen. Vi var i Göteborg på Disney on Ice med syrran och hennes tjejer. Det var jätteroligt o Maia älskade det Särskilt popcornskålen Sen blev hela helgen förstörd då syrran kom tillbaka till hennes bil som någon j*vel brytit sig in i o förstört! O vad säger polisen när hon ringer? "Gå o köp eltejp o rep o tejpa igen dörren så kan du köra hem", ja det gör man väl med tre barn i bilen när det är mörkt och kallt???? Vilken hjälp de var! Bara krånglet att släpa tre supertrötta barn och packning genom Göteborg en lördagkväll för att försöka hitta någonstans där de säljer eltejp o rep är ju ingen höjdare...tur jag inte hunnit så långt bort när hon ringde och en väldans tur att Fs föräldrar bor nära så svärmor kom med minibussen och fixade sovplatser åt allihopa. Det blev en dyr göteborgstripp för syrran, självrisken kunde gå upp mot 5000
    God kväll

Mysigt med en Göteborgsresa Mindre kul med systerns bil
    Jätte fina bilder i bt

Jag var så glad igår när jag ju äntligen velat klart med barnens vinterkläder & beställde en lila Molooverall i 98. Idag ringde hon från hippo och sa att den var slut
  • loveliva
    081016 1 skrev 2008-10-27 19:49:20 följande:
    kolla med bus och rackartyg. De har 25% på alla overaller nu
    Just det ja !!!! Tack
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-10-27 19:52:49 följande:
    det är ingen fara
    Är lillebror sjuk ??????
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-10-27 20:00:11 följande:
    jaa han är tok förkyld. men ingen feber eller så
    usssh då KRYAPÅDIGKRAMAR !!!!!!!!!!
  • loveliva

God morgon !!!!

Sover alla ???

Idag har jag ett litet födelsedagsbarn här som fyller 4 år (hjälp vart tar tiden vägen).

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11