081016 1 skrev 2008-10-27 19:32:14 följande:
Godkväll Nu hittade jag hit!Har lagt in lite bilder i BT från helgen. Vi var i Göteborg på Disney on Ice med syrran och hennes tjejer. Det var jätteroligt o Maia älskade det Särskilt popcornskålen Sen blev hela helgen förstörd då syrran kom tillbaka till hennes bil som någon j*vel brytit sig in i o förstört! O vad säger polisen när hon ringer? "Gå o köp eltejp o rep o tejpa igen dörren så kan du köra hem", ja det gör man väl med tre barn i bilen när det är mörkt och kallt???? Vilken hjälp de var! Bara krånglet att släpa tre supertrötta barn och packning genom Göteborg en lördagkväll för att försöka hitta någonstans där de säljer eltejp o rep är ju ingen höjdare...tur jag inte hunnit så långt bort när hon ringde och en väldans tur att Fs föräldrar bor nära så svärmor kom med minibussen och fixade sovplatser åt allihopa. Det blev en dyr göteborgstripp för syrran, självrisken kunde gå upp mot 5000
God kväll
Mysigt med en Göteborgsresa

Mindre kul med systerns bil
Jätte fina bilder i bt
Jag var så glad igår när jag ju äntligen velat klart med barnens vinterkläder & beställde en lila Molooverall i 98. Idag ringde hon från hippo och sa att den var slut