Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

hallonmumrik skrev 2008-10-29 19:39:20 följande:
    Hej.Jag älskar också dansks barnkläder de är helt underbara.En fråga bara. Har ni egna webshoppar eller känner någon som har det som ger er bra rabatt eller hur sjutton kan man finansiera allt det som jag bara idag såg i bildtråden?? Ja menar ju Molo kostar ju 200-300kr plagget :)Jag har bra ekonomi, är inte avundsjuk eller så, men undrar helt enkelt hur ni får det att gå ihop. Måste ju bli shopping för många många tusen imånaden???Eller har ni något hemligt knep som ni vill lära ut??;)
    Var nog lagersalg bilderna du tänker på Där kostar kläderna MYCKET mindre
  • J esssica

Ängeln: vad synd att du inte kunde följa med på salgen på lördagen

• J esssica
    ängeln83 skrev 2008-10-29 19:42:21 följande:
    Ah, fast jag är inte hundra säker än, hittar jag bara barnvakt så kan jag åka.
    kan du inte ta med Liam då? Var ju några andra här i tråden som skulle ta med sina.
  • J esssica
    hallonmumrik skrev 2008-10-29 19:44:05 följande:
    aha, oki ja har läst en del om de där lagersalg. Fan att man inte bor neråt landet då, skulle lätt åka om ja kunde o de va värt det.Allvarligt, jag skulle nog kunna shoppa ihjäl mig på barnkläder om jag bara släppte lös. Men jag köper också rätt mycket på rea, då får man lite mer för pengarna känns det som :)Säljer ni det vidare sen på tradera eller hur gör ni? känns lite surt att ge bort alla kläder också när man vet hur mycket pengar de kostat i inköp.
    Häng här i tråden så kommer du att släppa lös
    jag säljer på tradera, tror de flesta här gör det.
  • J esssica
    ängeln83 skrev 2008-10-29 19:44:54 följande:
    Hum...alltså jag vet inte, han är ju inte super förtjust i o gå i affärer direkt. O det känns lite jobbigt att hålla koll på honom o Molo samtidigt lixom. Hade ju varit en annan sak om man fick ha med sej vagn.
    Får man inte ha med sig vagn? Då blir det lite svårare såklart
  • J esssica
    Buttelina skrev 2008-10-29 19:44:56 följande:
    ja lillebror gick i blöja/tröja idag och helt plötsligt hade han plockat fram snorren och pinkat på golvet
    Det har hänt här oxå
  • J esssica
    trunken81 skrev 2008-10-29 19:46:59 följande:
    Hm, kommer rådjursprintet finnas på molos lagersalg nu eller när är den från? Den är ju så otroligt fin
    Kan finnas. jag hoppas det finaste printet nånsin tycker jag!
  • J esssica
    ängeln83 skrev 2008-10-29 19:47:43 följande:
    Naeh, jag tror inte det ialla fall?
    Va synd fast det var ju flera som sa att molo är mycket lugnare än katvig.
  • J esssica

Rååsa Smurfen skrev 2008-10-29 20:32:32 följande:

ok ska tänka lite  vill ju har en massa pengar med mig att shoppa för , vilken dag skulle ni åka ?
    Annars kan du säkert åka med oss från malmö om du tar dig dit. Det är jag bubblan harley och ev fantastiska skatt
  • J esssica

Rååsa Smurfen skrev 2008-10-29 21:37:06 följande:

ok hur daxs åker ni från malmö ?
    Hör med harley hon kör
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11