Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Hilti skrev 2008-12-14 09:18:56 följande:
    God morgon!Fina barn och kläder i btHar dom flest nätbutiker mellandagsrea? I så fall måste datorn med till Norge under julen
    hi hi Du är galenFlört
  • nikki2006
    Hilti skrev 2008-12-14 09:25:54 följande:
    Nja, jag är nog en rookie jämfört med många här i tråden
    Jag är inte så gammal i gamet heller så det så Men Det behöver man inte vara tycker jag. Hade gärna shoppat järnet om jag bara pengar haft
  • nikki2006
    Everlonn skrev 2008-12-14 13:34:44 följande:
    Är så sugen på älgar nu! ha ha maken tyckte typ..Men du gillade ju inte dom!!Nä, men nu gör jag Tar mig en stund..är lite slö i starten Men nu så!
    Jag har gett upp för länge sen. Likabra att köpa allt ur molos kollektioner för man kommer gilla det förr eller senare ändå Massor av plagg som växt på mig med rosa med grå prickar och katterna tex
  • nikki2006
    Hej hej alla
    SAKNAT ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hänt nåt nytt på siståne?????????????????????
  • nikki2006
    Käskargej skrev 2008-12-19 20:11:40 följande:
    Jag har nyligen insett att jag är beroende av att shoppa barnkläder! Gärna danska också. Tänkte kolla med er experter var på nätet man köper Molo kläder i strl 104? Tycker mest att de har bebisstorlekar överallt....
    Det är bara för att sesongens kläder snart är slut, i januari kommer det massor av nytt. Ge dig till tålsFlört
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-12-19 20:14:25 följande:
    Heeeeeeeeeeeej !!!!!!!!
    Tack för att du skrev i min gb igår. Var för trött för att svara. Så roligt att du inte glömt mig. Har jobbat så jobbiga tider typ 11-20 hela veckan då är det buums i bingen för att orka nästa dag.
    Men idag lurade jag med gubben till Annacill i alla fall hi hi.
    Hur är det med dig kram kram kram
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-12-19 20:16:27 följande:
    Tack söta du Då är 21 alldeles förstort till min skrutta. DE passar kanske i höst då.
    Jag har stl 20 till Jessie  men de har hon precis kunnat börja använda
  • nikki2006
    Jen80 skrev 2008-12-19 20:18:28 följande:
    Hellooooo !!Har insett att jag måste sluta köpa tröjor/bodies och byxor till Ava. Använder i princip bara strumpbyxor och klänning på henne. Ibland en suit bara för att jag känner att jag måste använda dem och likadant om det blir nån body och byxa. Så nej, nu blir det bara att köpa klänningar framöver... För det behöver hon ju VERKLIGEN . Räknade i garderoben, men slutade när jag kom till 20 . Och det är i princip bara Kik kid, Katvig och pop... tror inte hon har nån klänning från nåt annat märke hehe. Snacka om att ha kört fast .
    Tycker att Ava behöver lite småfolk klänningar för de har såååååååååå fin pass form
    Jessie har faktiskt bara 5 klänningar men Nikki har nog 25 stFörvånad. Kommer nog bli fler när Jessie börjar gå
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-12-19 20:22:12 följande:
    raw light är lite bredare i benen än raw red
    Jag tog 86, kanske lite stor nu men jag har börjat köpa nästa stl då hon haft 80 i en hel evighet och snart kommer gå in i 86.  Har skanat er sååååååååååååå mycket i tråden
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-12-19 20:22:34 följande:
    Inte helt exakt samma nyans men rätt nära. Och det ser ännu bättre ut IRL. På bilden ser de lite gråa ut
    Hej tofflan, dig har jag också saknat massor Allt bra med dig???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11