Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Godmorgon!

Väntar spänt på alla molosar i BT ikväll....hoppas ni orkar lägga in ikväll så vi slipper vänta så länge....för ni kommer nog inte vara trötta väl efter heldagsshopping av molosar :)

• melizza

Duntofflan: vad dina bilder i BT

den väpnarhuvan...är den vändbar som småfolks huvor??

• melizza

Duntofflan: gud vad söt han var i mössan....vill med ha en fast med ninisar på.... vilken storlek har du?

• melizza

www.trendsales.dk/main.asp&id=11416060&forum=360&road=&search=molo&sort=ID%20DESC&status=2

den här var fin med men jag fattar ju inte hur man gör på trendsales....jag fattar ju ingen danska ju
    ska man vara medlem och hur budar man eller är den bara till salu och vilket pris gäller då?? *hål i huvet*

• melizza

Nån som sett denna i nån butik?? kanske i nån närbutik....jag måste ha en sån till skrutt

www.esmeraldaogko.dk/&c2=&c3=&itemID=MO1-MILLY

• melizza

Bubblan: om du hittar en i strl M skulle du då kunna köpa till mig så betalar jag dig plus porto??

• melizza

Sååå fin Bubbla i bildis med Molo fleece o prickar och kik kid mössa.

• melizza

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-05 14:02:50 följande:

Jahapp! Då har man avnjutit dagens Lunch med sällskap av Bubblan som mycket säkert konstaterat att : Pappan inte har kovven (korven) i öronen, att Kettupen är blå och att tallrikar med jälilen (fjärilar) på inte är fina
    ha ha underbar lunch juh...
  • melizza

J esssica skrev 2008-11-05 15:52:20 följande:

När stängde salgen idag? Längtar massa jag med!!!
    dem stänger kl 20.00 så ifall dem är där tills dess så är det långt kvar tills det kommer bilder....längtar som en tok efter bilderna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11