Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

NU Butte- hittade inte alla bilder men några iaf

Lillronya..tidsmässigt har jag inte koll på ännu men japp vi kör kollektivt så din kompis kan aboslut möta upp oss

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-02 12:08:02 följande:
    ja dom varar lääänge.                   
    Tack och lov
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-11-02 12:11:12 följande:
    ÅÅ hjälp mig komma på vad som fanns i våras eller tidigare fina print som jag kan skriva på min lista *hjärnstillestånd*
    Grå med gula och gråa stars
    Grön med gröna stars
    Vit med röda och blåa stars (liknar de nu i höst)
    Regnbåge den smala
    Fotbollsprint
    Bilbaneprint
    Verktyg
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-11-02 12:11:12 följande:
    ÅÅ hjälp mig komma på vad som fanns i våras eller tidigare fina print som jag kan skriva på min lista *hjärnstillestånd*
    Och gamla..
    Alla underbara djuren uttrar,kossor,lamm,kaniner och kombos med dessa
    Regnbåge- gamla och nya
    Trafikprint
    Ferrari
    Corvetter
    Vattenfall/schackrutor
    Spitfire
    50talsbilar
    Cuba och San Francisco
    Stars vita med bruna, turkosa botten,gula med svarta, orange med svarta *slurp*
    Och alla ränder dessutom
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-02 12:13:48 följande:
    haha jag hade ju 24 suits i gaderoben ... tvättar nu och insåg att jag hade ca 14 st i tvätten också
    And the winner is....Butte!! *dadadadadaaa*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-02 12:17:11 följande:
    ohh jag vill ha ränder fanns det många av den röd/vit randiga suiten som du har i bildis??
    Ingen aning..jag hittade den i andra sorteringslådorna pga att man såg ena kanten därbak(de hade alltså inte klippt tyget ända in, löjligt litet fel)Kostade 50 danska
    Jag ska gräva lite mer i dessa lådor på onsdad..gula stjärnbyxorna kostade 30danska för att de var felmärkta i stl..Fast sen finns det mycket skräp där med
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-02 12:29:16 följande:
    Äh, jag tror det blir domino tröjan idag, men vilka NS är finast till?
    De ljusa tycker jag
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    081016 1 skrev 2008-11-02 13:11:59 följande:
    Jo slemmet har löst sig lite. Vilken säljare köpte du av? Var det en sån som brukar ha mycket småfolk (butik alltså)? Då kanske jag kan maila? Vet att Rackamaja har den blå...men den gula kändes snäppet finare
    Jag vill minnas att säljaren var från Varberg så den kanske kan finnas på En Trappa Ner utifall att det skulle va så att säljaren har en butik Värt att ringa om du är riiiktigt sugen...
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Godkväll i tråden

Försöker hålla mig härifrån för att inte trigga mig köpbegär, måste ju hålla i slantarna några ynka dagar till

Föll dock för Extrafilms braiga erbjudande och beställde fyra fina canvastavlor med foton av husets herre -det var för bra pris för att inte göra det 2för1

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2008-11-02 21:50:09 följande:
    vad var det för braigt erbjudande?? vill med ha canvastavlor på mina busar....jag får ju göra tre tavlor och då kostar det ju lite men med ett braigt erbjudande är det lättare att göra detmåste man ha nån kod eller nåt??
    De har ett erbjudande på canvas där man får två för en om man uppger koden 2for1 men det gäller bara tom idag och stl 30x45- så jag fick tummen ur och beställde just därför att vi har länge tänkt köpa sådana svartvita och hänga i vårt sovrum. Styckpris är 399:- annars
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11