• Harley

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Hallå Hej och gomorron i tråden.

Jag höll mig medvetet härifrån i går kväll för att jag inte skulle få en massa molos i huvudet igen och inte kunna sova Nu har jag inte sovit speciellt bra ändå för min hjärna kan tydligen jobba på egen hand

Ska nu packa Cayennes väska för hon ska vara hos farmor och farfar i ett par dagar. Farsan jobbar ju. (som vanligt)

Ser fram emot resan med allt vad det innebär... Träffa nya galna tjejer, kackel i bilen, lite mera kackel på hotellet och tokshopping i Danmark. Tjohoo vad det ska bli apkul!

• Harley
    loveliva skrev 2008-11-07 09:05:56 följande:
    God morgon Ja såååå kul ska det bli !!!!!!!!!! Alltså jag var så nervös inatt att jag mådde illa  Varför ska jag vara såå nervös
    Hihihi. Jag är inte nervös (än), men funderar mycket på om jag kan ha glömt något. Hoppas också att jag orkar köra 70 mil i eftermiddag/kväll. Det ska ju inte bli något höjdarväder att köra i tydligen
  • Harley
    J esssica skrev 2008-11-07 09:10:34 följande:
    Vad ska det bli för väder då? Är det ingen mer som har körkort? Isåfall kanske det går att bytas av lite?
    Regn och dimma hotar de med. Blä!
    Vi kan nog turas om om det skulle behövas. Du kanske vill övningsköra??
  • Harley

Det löser sig nog med chaffis. Jag brukar tycka att det är helt ok att köra så det är nog ingen fara.

Synd att du inte fått sova inatt. Har Skatten varit dålig igen? Kanske bara oroliga drömmar om vilken av Li och C han ska välja

• Harley
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-07 09:24:09 följande:
    Njaä, välja? Han vill nog lägga beslag på båda Han har nattskräck och inatt va det riktigt hemskt, men man får trösta sig med att det bara är mamma & pappa som lider åtminstonde.Nu måste jag sätta fart här, än så länge har jag bara plockat fram IKEAkassarna
    Aha. Nattskräck har Cayenne också. Läskigt

Men du, skit i kassarna. Längre bak i tråden pratar de om att man inte får ha egna kassar. Man får genomskinliga av dem.
  • Harley
    loveliva skrev 2008-11-07 09:36:05 följande:
    Oj är det sååååå långt ni ska åka idag Loooova att ta det väldans försiktigt på vägen !!!!!!!
    Lovar
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-07 09:37:12 följande:
    Mmm, visst e d!! Tog br alänge innan man fick veta  va det va men nu kan man ju åtminsonde behålla lugnet liite själv. Lilla C då Va får man inte? Hmm ... men kanske br aatt packa i på vägen hem eller?
    JA det är ju sant. Tänkte inte påre
  • Harley
    Emmsan skrev 2008-11-07 09:40:15 följande:
    va skönt o höra att nattskräck e ganska vanligt herman har det o jag tycker det är sååå jobbigt :(
    JA det är jättevanligt. Nu är det faktiskt jättelänge sedan Cayenne hade ett "anfall" men det kan ju sitta i tills de är i 12 års åldern. Ja inte ett enda anfall alltså... eh
  • Harley
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 11:20:48 följande:
    Å shit vilken resfeber jag har nu   ha ha ha.. såååå flipprig
    See you in Degerfors om sisådär 4 1/2 timme
  • Harley

Hoppar in bara för att säga att SNART ÅKER VI!!!

Någon åt upp mina bananer som jag har köpt...
    Någon har druckit upp drickan som jag har köpt...

Vilken familj man bor i va? Hm...

Nu ska jag logga ut för att åka till gravarna och tända ljus. Hinner tyvärr inte det på söndag, men ljusen brinner ju länge.
    Sen måste jag köpa det som någon har ätit upp och druckit upp.
    SEN hämtar jag upp resesällskapet en efter en...

Ses senare då

• Harley

Gomorron...

Gamla kärringar ska inte vara ute på luffen sådär
    Jag är heeelt slut idag. Körde ju ca 70 mil i mörker, dimma och spöregn i fredags för att sen sova på sveriges sunkigaste hotell. Urk!
    Upp i ottan och handla liiiite föriktigt på lagersalgen.
    Börja hemresan vid 17 tiden och kom hem 01.30
    Nästa tur blir garanterat 2 dagars i Köpenhamn.

MEEEN jag har haft sjuukt roligt och det var såå jättekul att träffa er.
    Tråkigt Jessica att du blev sjuk Hoppas du repar dig snart.

Ska bada liten Pytt så återkommer jag med bilder på min lilla shopping lite senare.

CU

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11